



























Totaal aantal Berichten: 9071
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Hoe staat het met de foto’s?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Ja, kom op!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
k ga m’n best doen, heb van de week al m’n brommer spul de deur uitgedaan, m’n ouders waren er erg blij mee. wat had ik een zooi zeg iets van 3 puchjes in onderdelen en dan eentje in elkaar.
maar begin volgende week zal ik foto’s posten.
het duurde even maar uiteindelijk zijn ze er toch: de foto’s van m’n spoiler en spatlappen:
en gelijk de foto’s van m’n bumper lip:
eerst maar even in de wax gezet want hij was grijs:
en hier gemonteerd:


























Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
blijft mooi!!!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Nu nog the skirts Of passen die niet samen met de spatlappen?






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
mooi hoor!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
BunnY schreef:Nu nog the skirts
Of passen die niet samen met de spatlappen?
Dit meen je toch niet serieus he? Kom op zeg op een 1600 horen dit soort dingen gewoon niet. Je laat een trage wagen snel lijken door spoilers en allerlei onnodige accessoires. Ik ben nog altijd van mening dat je al die 1400tjes en 1600tjes maar gewoon moet rijden en goed houden. Ik bedoel maar. Door zo’n spatlap wordt zo’n ding al trager.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Als je dan toch zo goed bezig bent qua updates, kan een nieuwe kentekenplaat (met name voor) er vast ook wel af?






























Totaal aantal Berichten: 11871
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
BX19TZI schreef:BunnY schreef:Nu nog the skirts
Of passen die niet samen met de spatlappen?
Dit meen je toch niet serieus he? Kom op zeg op een 1600 horen dit soort dingen gewoon niet. Je laat een trage wagen snel lijken door spoilers en allerlei onnodige accessoires. Ik ben nog altijd van mening dat je al die 1400tjes en 1600tjes maar gewoon moet rijden en goed houden. Ik bedoel maar. Door zo’n spatlap wordt zo’n ding al trager.
Ah, dat verklaart een hoop voor mijn 19TGD Break, dan .
Niels, wat precies heb je gebruikt om ‘m weer mooi zwart te maken?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik vind mijn 1.6 snel genoeg om haar er wat sportiever uit te laten zien daarnaast staat het allemaal wat aangekleder en ik vind haar zo net wat mooier zeker met een spoiler.
de kentekenplaat moet idd nog eens glad gestreken worden maar de bumper is ook gescheurd dus waarschijnlijk komt er eerst een andere voorbumper onder, liefst met verstralers.
ik heb een potje wax merk weet ik even niet, werkt erg goed en blijft lang mooi, ook al m’n bumpers enz. mee gedaan.


























Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gewoon verder gaan Niels, maak je Bixje maar mooi!
(dat GTI blok komt vanzelf dan wel )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Het kunststof kun je erg goed behandelen met gekookte lijnolie wat voor weinig te koop is bij de bouwmarkt. Laat ze zelfs glanzen en beschermt ze tegen verwering. Dit kan dus op de bumpers, bumperstrips etc.
BX19TZI schreef:BunnY schreef:Nu nog the skirts
Of passen die niet samen met de spatlappen?
Dit meen je toch niet serieus he? Kom op zeg op een 1600 horen dit soort dingen gewoon niet. Je laat een trage wagen snel lijken door spoilers en allerlei onnodige accessoires. Ik ben nog altijd van mening dat je al die 1400tjes en 1600tjes maar gewoon moet rijden en goed houden. Ik bedoel maar. Door zo’n spatlap wordt zo’n ding al trager.
Vind dat toch prachtig (en misschien meteen een motiviatie voor Niels om toch voor de skirts te gaan
En PS: ik vind mijn 1600 toch wel een snel beest hoor . Rijdt papa zijn 2.2l Mercedes naar huis en mama haar Mazda 2 zal ook wel niet mee kunnen
.
Maar ben niet iemand die snel optrekt over het algemeen. Vind die accesoires gewoon leuk omdat ze de BX wat meer aankleden, net zoals Niels zei
BX19TZI schreef:BunnY schreef:Nu nog the skirts
Of passen die niet samen met de spatlappen?
Dit meen je toch niet serieus he? Kom op zeg op een 1600 horen dit soort dingen gewoon niet. Je laat een trage wagen snel lijken door spoilers en allerlei onnodige accessoires. Ik ben nog altijd van mening dat je al die 1400tjes en 1600tjes maar gewoon moet rijden en goed houden. Ik bedoel maar. Door zo’n spatlap wordt zo’n ding al trager.
Tsjah Henk, niet iedereen is zo goed als jij en ik
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005