Voicemail RT5
ANW
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 13-08-2008

Gepost: 24 september 2008 01:43 AM

Weet iemand hoe ik mijn voicemail nummer in kan stellen (veranderen) op de RT5? Kan ik dat zelf of moet de dealer dat doen?
Ik heb helaas het verkeerde instructie boekje gekregen van de dealer.


groet, Ernst

Grand Space Tourer, automaat, 2019

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 24 september 2008 01:21 PM
  [ # 1 ]

Op de RT3ev is dit volgens mij niet mogelijk. Ik heb dezelfde vraag hier ook al eens gesteld en geen antwoord gekregen. Het zou een hele vooruitgang zijn als dit op de RT5 wel kon.

Mijn oplossing: maak een contactpersoon met de naam voicemail en leer deze aan de stembesturing. Ik roep nu: opbellen - voicemail en dit werkt eigenlijk zo goed dat ik er ongemerkt mee heb leren leven.  Wink

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
ANW
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 13-08-2008

Gepost: 24 september 2008 11:53 PM
  [ # 2 ]
guido66 schreef:

Op de RT3ev is dit volgens mij niet mogelijk. Ik heb dezelfde vraag hier ook al eens gesteld en geen antwoord gekregen. Het zou een hele vooruitgang zijn als dit op de RT5 wel kon.

Mijn oplossing: maak een contactpersoon met de naam voicemail en leer deze aan de stembesturing. Ik roep nu: opbellen - voicemail en dit werkt eigenlijk zo goed dat ik er ongemerkt mee heb leren leven.  Wink

Dat heb ik ook gedaan. Maar eigenlijk is het van de gekke dat zo’n duur apparaat dit niet aan zou kunnen.

groet, Ernst

Grand Space Tourer, automaat, 2019

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook