
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 08-05-2006
- XM 2.0i 8v comfort break
- XM V6 12V Ambiance.
- CX CX 25 prestige aut
Zit er nog iets tussen het contactslot en de startmotor aan relais bij een V6? Auto start niet op het contact slot wel dmv draadje van de accu naar de startmotor. Heb zelf het vermoeden dat het contactslot defect is.
Kan goed zijn. Misschien dat je ff een slot kan lenen van iemand om het te testen. Dat is het werk niet namelijk
Ouwe mopperkont
Gedacht aan de startblokkering??
Het ruimteschip op de weg






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
marcelwijnands schreef:Gedacht aan de startblokkering??
Uit AE 37:
Programmeren automatische bediening
1. Zet contact aan. Het rode lampje op het toetsenpaneel brandt permanent.
2. Toets je persoonlijke code in. Bij elke druk op een toets hoor je een piep. Het rode lampje dooft. Het groene lampje gaat permanent branden.
3. Toets binnen 10 seconden de code C1C in. Na elke druk op een toets hoor je weer een piep.
4. Het groene lampje op het toetsenpaneel knippert 4 keer en er is 4 keer een piep te horen.
Hiermee heb je de automatische bediening in werking gezet.
Is dat wat je bedoelt Marcelwijnands?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Lezen ies moelijk, de TS meld dat de auto wel start als de startmotor direct spanning van de accu krijgt.
Als je startblokkering aan staat, draait ‘ie wel rond maar slaat niet aan…
Waarschijnlijk contact slot kapot
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002