Brian schreef:Citrophile schreef:Of de elektroklep in de achterste hydractive regelaar wordt niet aangestuurd igv als de bollen wel goed blijken te zijn.
Daar van gaat ze toch niet zo stuiteren? Dan rijdt ze gewoon alsof in de sportstand
Als de wagen eerder zijn comfort nog voornamelijk uit de middenbol haalde, dan zou het wel kunnen

Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Even uitlezen met het kastje van Malle Pietje. Dan weet je alles.
Die van mij was ook erg stug en is onlangs aan de Lexia geweest. Fantastisch resultaat. Ze veert zoals ze nog nooit geveerd heeft.
Eerste test voor de TS: Als je het contact aanzet gaat het lampje links-bovenin de klokkenwinkel dan branden?
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
UPDATE: gisteren even bij Chyparse langsgeweest, en alles is weer voor mekaar! Ze veert weer zoals het hoort, en dat is echt een hele verbetering. Chyparse vond het niet raar dat ze zo stuiterde: de achterbollen zaten vol LHM, en ook de voorraadbol was aardig van zijn druk af. Waarom het zich nou ineens zo manifesteerde na het vervangen van de achterremmen is niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk was het niet meer dan vervuiling die steeds erger werd en was de steeds erger wordende stuitering me ineens an het opvallen. Of zoiets. Tussen haakjes: leuke zaak! Aardige mensen ook, die weten wat ze doen (en dat kunnen onderbouwen, ik hoor wel eens anders..)
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.