1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Terugroep actie YKB
rymt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 203
Geregistreerd: 29-01-2007

Gepost: 07 november 2008 08:42 PM

Zojuist een brief van mijn dealer ontvangen met terugroep actie YKB: het controleren en eventueel vervangen van de parkeerremkabel.
Hebben meer mensen deze brief ontvangen?

Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 07 november 2008 09:41 PM
  [ # 1 ]

Yep, deze brief heb ik ook gekregen. Morgen maar effe een afspraak gaan maken.

Profiel  
 
MaestroNL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 27-01-2007

Gepost: 09 november 2008 01:22 PM
  [ # 2 ]

Hier ook binnengekomen.

DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V

Profiel  
 
Frans
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 165
Geregistreerd: 01-03-2005

- (Grand) C4 Picasso C4GP 1.8 16V Ligne Business
Gepost: 09 november 2008 05:30 PM
  [ # 3 ]

Ik heb ook een melding gehad, Vorige week heeft de Citroen het al verholpen.
De modderkuip/wielbak die niet precies afsluit hebben ze opnieuw een melding voor gemaakt bij citroen nederland. voor een oplossing? (wordt vervolgd). Wink

Profiel  
 
irtipa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 23-01-2007

Gepost: 11 november 2008 01:08 AM
  [ # 4 ]

Re: Terugroep actie YKB

rymt schreef:

Zojuist een brief van mijn dealer ontvangen met terugroep actie YKB: het controleren en eventueel vervangen van de parkeerremkabel.
Hebben meer mensen deze brief ontvangen?

Ik heb ook een (aangetekende) brief gekregen over deze kwestie. Zou maximaal 2 uur kosten (ingeval van vervangen).

Citroen C5, Citroen C5 PhII, Citroen Grand C4 Picasso (per 2/3/07), Citroen GC4P op lpg (per 3/11/07)

Profiel  
 
harryhonda7
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 16-01-2007

Gepost: 12 november 2008 12:52 PM
  [ # 5 ]

Heb ook een aangetekende brief gekregen gisteren.
Betekent dat dat ik heel snel terug moet naar de garage ?
Wat is er precies aan de hand, weet iemand dat ?

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 12 november 2008 08:39 PM
  [ # 6 ]

Blijkbaar zijn het allemaal 2.0 benzine’s?

@ harryhonda7: hoe gaat het nog met je picasso, want als ik me niet vergis heb je er al veel problemen mee gehad?

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 12 november 2008 10:45 PM
  [ # 7 ]

 

axl

Profiel  
 
harryhonda7
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 16-01-2007

Gepost: 13 november 2008 10:36 AM
  [ # 8 ]
picassoke schreef:

Blijkbaar zijn het allemaal 2.0 benzine’s?

@ harryhonda7: hoe gaat het nog met je picasso, want als ik me niet vergis heb je er al veel problemen mee gehad?

Uhh, na 3 weken garage is ie volgens Citroen NL weer 100% in orde, maar dat is me de vorige 5 keer ook al gezegd….. Ben al ruim 3 maanden met de dealer aan het praten om een nieuwe auto geleverd te krijgen, maar Citroen NL wil niet echt meewerken, die houden vol dat de auto 100% in orde is. Helaas, hier zit een ontzettend ontevreden klant die deze auto particulier heeft gekocht en voor zijn gevoel door alle partijen in de steek wordt gelaten. En het was zo’n heerlijke auto de eerste 6 maanden !! Ik geloof wel dat het een goed produkt kan zijn, er zijn er inmiddels genoeg op de weg en alles wat ik hier aan problemen lees komt niet in de buurt met wat ik allemaal aan de auto heb gehad. De uitdraai van de werkplaats bedraagt inmiddels een aantal A4’tjes….
Een terugroepaktie voor een kabeltje kijk ik niet van op. Wacht eerst op een antwoord van de dealer wat hij met Citroen NL geregeld krijgt voordat ik terug ga, de afgelopen weken ben ik al te vaak naar mijn zin bij de garage geweest

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 13 november 2008 12:00 PM
  [ # 9 ]
harryhonda7 schreef:
picassoke schreef:

Blijkbaar zijn het allemaal 2.0 benzine’s?

@ harryhonda7: hoe gaat het nog met je picasso, want als ik me niet vergis heb je er al veel problemen mee gehad?

Uhh, na 3 weken garage is ie volgens Citroen NL weer 100% in orde, maar dat is me de vorige 5 keer ook al gezegd….. Ben al ruim 3 maanden met de dealer aan het praten om een nieuwe auto geleverd te krijgen, maar Citroen NL wil niet echt meewerken, die houden vol dat de auto 100% in orde is. Helaas, hier zit een ontzettend ontevreden klant die deze auto particulier heeft gekocht en voor zijn gevoel door alle partijen in de steek wordt gelaten. En het was zo’n heerlijke auto de eerste 6 maanden !! Ik geloof wel dat het een goed produkt kan zijn, er zijn er inmiddels genoeg op de weg en alles wat ik hier aan problemen lees komt niet in de buurt met wat ik allemaal aan de auto heb gehad. De uitdraai van de werkplaats bedraagt inmiddels een aantal A4’tjes….
Een terugroepaktie voor een kabeltje kijk ik niet van op. Wacht eerst op een antwoord van de dealer wat hij met Citroen NL geregeld krijgt voordat ik terug ga, de afgelopen weken ben ik al te vaak naar mijn zin bij de garage geweest


Ik heb in het begin wel wat problemen gehad, maar niet zo een erge.
Maar waar ik wel sinds het begin last van heb is een vreselijke resonantie op de snelweg en soms ook op regionale banen. Het is iets wat men nog nooit heeft meegemaakt, niet bij men dealer niet bij de hoofdzetel.
De auto is nu iets meer dan een jaar oud, en nog steeds geen oplossing. Men doet zijn uiterste best, en meer kan men ook niet doen, maar ik blijf toch zitten met de auto en de problemen.
De laatste tijd ook vaak last van zware trillingen in 2e bij optrekken, en van een EBV6 die de koppeling niet goed oppakt (willen vertrekken, en zonder resultaat alleen een slippende koppeling)
Ik vrees dus dat er daar ook iets serieus misloopt.
Dan nog een irritante rammel in het panoramadak op bijna iedere betonnaad. Maar dit laat ik maar even zo.
Ik rij nu de 3e dag in een C1tje, het aantal dagen dat mijn auto in de garege heeft gestaan weet ik niet, ik ben al lang de tel kwijt.
Maar met 20 kom ik niet toe, 30 lijkt me realistischer, en dit op een jaar tijd….
Dit is men eerste citroen, maar of er ooit nog een tweede komt? Geen idee.
De nieuwe C5 is een zeer goede auto, maar soms heb ik spijt dat ik niet voor bvb een toyota prius gekozen heb.
Op veel vlakken minder dan men picasso, maar tenminste je leven lang zogoed als probleemloos. (ja, kijk maar naar diverse duurtesten, autobild, tevredenheidsindexen, andere buitenlandse duurtesten,...
de prius komt er altijd erg goed uit, terwijl je dit niet kan stellen van vele andere franse, italiaanse, en ook sommige duitse wagens)

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 13 november 2008 03:55 PM
  [ # 10 ]
Marvic schreef:

Ik heb de brief niet gekregen. Welke productiedatum of iets anders betreft deze terugroepactie?

Hier ook niet. Misschien komtie nog via de LM.

Profiel  
 
Hansdj
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 18-04-2008

Gepost: 13 november 2008 06:35 PM
  [ # 11 ]
Marvic schreef:

Ik heb de brief niet gekregen. Welke productiedatum of iets anders betreft deze terugroepactie?

Ik ben toevallig vanmiddag met de zelfde vraag even bij de dealer langs geweest, en die wist mij te vertellen dat de terugroep actie geldt voor auto die geproduceerd zijn voor 06-2008.

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen

Profiel  
 
Hansdj
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 18-04-2008

Gepost: 13 november 2008 07:24 PM
  [ # 12 ]
Marvic schreef:

Ok, dan de “domme” vervolgvraag. Waar kun je die aantreffen?


Uhhhhh wat???? Shocked  Very Happy

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen

Profiel  
 
GrandPicasso
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 584
Geregistreerd: 04-03-2007

Gepost: 15 november 2008 02:20 AM
  [ # 13 ]
Marvic schreef:

Ok, dan de “domme” vervolgvraag. Waar kun je die productiedatum exact aantreffen?  Rolling Eyes

Via het ORGA nummer.
Kijk hier: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=186741&highlight=vin+nummer

succes.

C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental   juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 17 november 2008 03:02 PM
  [ # 14 ]

Vandaag lag bij mij de brief in de bus….
Kunnen ze dit gelijk doen, samen met het oplossen van een aantal probleempjes waarvoor de wagen overmorgen een dag binnnen gaat :
- slepend geluid van onder de motorkap (riem, pomp ?)
- olielekje
- cruise control die plots uitvalt
- rammel in het dashboard

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 november 2008 10:52 AM
  [ # 15 ]

Hedenochtend de brief ontvangen via de LM.

Effe bellen dus.

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook