17 van de 17
« Eerste  < Vorige 15 16 17
   
Centraal navigatietopic NaviDrive RT4/RT5
Rene Hoekstra
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1447
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, volautomaat
Gepost: 14 augustus 2019 11:23 AM
  [ # 241 ]

Heb je de cd wel op een lage snelheid gebrand?
Ik heb ook zo cd, deze heb ik al heel vaak gebruikt in diverse auto’s en nooit problemen ondervonden, het zal wel even schrikken geweest zijn met het zwarte scherm.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
Gertjan_R
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 31-07-2019

- C5 Tourer 2.2 HDiF 200 Exclusive
- C6 (2005-2012) C6 3.0HDI Exclusive
Gepost: 14 augustus 2019 08:42 PM
  [ # 242 ]

De cd brander / software wel op Langzaam proberen te branden, maar de unit ging toch richting de 10x, dus toch iets fout gedaan.
Ja, dat was wel even balen…zachtje uitgedrukt…vooral omdat het moment waarop het systeem de gebrandde cd ‘niet meer lustte’ na ongeveer 10-15minuten optrad…

1 voordeel: FW 8.31 zal wel de altijd de laatste versie blijven.
Vandaag weer een aantal cd’s aan de jukebox kunnen toevoegen.
Telefoon weten te koppelen. Dus uiteindelijk goed gekomen.

Profiel  
 
evertkees
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 02-03-2019

Gepost: 27 oktober 2019 12:43 PM
  [ # 243 ]
Rene Hoekstra schreef:

evertkees, tis hoe is het nu met je rt4/5?

sorry voor de late reactie

ben uiteindelijk naar de lokale citroen dealer gegaan voor de originele update cd
hij moest hem uit het stof vissen maar daarmee is het helemaal goed gekomen
ben ff een rondje wezen rijden tijdens de update een kratje hertog jan gehaald voor de mannen van de werkplaats en die waren daar zeer kontent mee dus ik kreeg de update voor niks en alles werkt nu goed

 

Profiel  
 
 
17 van de 17
« Eerste  < Vorige 15 16 17
 
© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook