USB box - selecteren zonder actief apparaat?
wensing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-2008

Gepost: 29 december 2008 10:09 PM

Sinds 10 oktober mag ik rijden in een Grande C4 Picasso LB, dus met RT5 (RT4evo?)
Op deze RT5 is ook nog een USB box aangesloten.

Als ik een USB stick aansluit op de USB box, dan schakelt de RT5 automatisch over naar de CD-wisselaar.
Hij speelt dan alle mp3’s op de USB stick “in volgorde af”: alfabetisch alle directories door en daarbinnen alle nummers. De hele lijst van mp3’s worden dan opvolgend genummerd: tracks 1 t/m 8 komen uit de 1e directory, track 9 t/m 19 komen uit de 2e directory, etc.
De source is op zo’n moment de “CD-wisselaar”, track 6.

Als de USB stick in de USB box zit, dan kan ik wisselen tussen de sources Radio, CD, Jukebox en CD-wisselaar.
Als er geen USB stick in de USB box zit, dan kan ik enkel wisselen tussen de sources Radio, CD en Jukebox.
De CD-wisselaar is dan niet te kiezen.

Off topic: Uiteraard is het praktischer om de USB stick in de USB poort in de middenconsole te steken, dan krijg je te zien welke nummers er afgespeeld worden Wink

Op de USB box kan een uitbreiding worden aangesloten: de Dension BTA-1000.
Dit is een bluetooth-uitbreiding waardoor ik bluetooth stereo geluid (A2DP) zou kunnen afspelen vanaf mijn PDA/telefoon. De handsfree optie ga ik niet gebruiken.
Om de PDA te koppelen moet de BTA-1000 eerst in pairing-mode terecht komen. Om dat te doen moet ik “CD1 - track 3” kiezen.
Echter is de source “CD-wisselaar” niet te kiezen…

De grote vraag: hoe kan ik de source “CD-wisselaar” kiezen (en evt. daarna de juiste CD en track)  Confused:
Ik hoop dat iemand op die vraag een antwoord heeft.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 december 2008 12:00 PM
  [ # 1 ]

Wanneer je deze BTA-1000 aansluit op je usb-box, wordt dan niet de keuze-optie onder je ‘source’ knop automatisch actief? (zou ik me zo voor kunnen stellen)

Profiel  
 
wensing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-2008

Gepost: 30 december 2008 01:47 PM
  [ # 2 ]

Dat zou ik ook verwachten.
Als ik een USB stick of een andere bron met een 3.5mm kabeltje aansluit, dan wordt de USB box wakker en wordt de CD-wisselaar keuze-optie actief.
Maar als ik de BTA-1000 aansluit helaas niet   Confused
Het is hetzelfde als met de CD-speler: geen CD er in? Dan niet actief als keuze-optie onder “source”.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 december 2008 02:46 PM
  [ # 3 ]

Maar het is wel een orgineel accessoire voor de usb-box? Dan zou ik ermee teruggaan. Dat zij maar gaan zoeken waarom het niet werkt, of dat zij maar zorgen dat het wel werkt.
Ik bedoel; als je een orgineel accessoire koopt, dan mag je toch wel verwachten dat dat werkt op jouw auto?  Rolling Eyes

Profiel  
 
wensing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-2008

Gepost: 30 december 2008 03:27 PM
  [ # 4 ]

Het is geen origineel Citroen-accessoire. De iPod-kabel is wel een origineel mee geleverde accoissoire, als ik die aansluit gebeurt er ook niks. Ik denk dat die pas actief wordt als ik er een iPod op zou aansluiten.

De USB box is een Dension Gateway 300. En daar passen diverse uitbreidingen op, waaronder deze BTA-1000.
Het enige probleem is dat ik nu niet kan pairen. Misschien dat de BTA-1000 eerst op een andere radio met Gateway 300 aangesloten moet gaan worden om te pairen en dat daarna de koppeling wel gaat werken… Confused

Profiel  
 
wensing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-2008

Gepost: 09 januari 2009 01:45 PM
  [ # 5 ]

USB box op RT3 / RD4 ?

Is er iemand met een USB box op een ander type radio dan de RT4?
En kan daar wel de USB box gekozen worden, zonder dat er een USB stick in zit?
Want dan wil ik graag met die persoon mijn BTA-1000 “programmeren”  Rolling Eyes

Profiel  
 
madman1973
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 08-06-2009

Gepost: 15 juni 2009 07:22 PM
  [ # 6 ]

Bedient deze dan de mp3’s op de harde schijf van de RT5?

Grand C4 Picasso LB,
1.6 VTi, Zwart

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook