4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Bijna géén lucht uit ventilatieopeningen dashboard li en re
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 13 januari 2009 06:16 PM
  [ # 46 ]

In Nederland willen ze dat je kwart voor drie rijdt met het oog op de airbag. Wonderlijk dat ie in Beldie anders uit elkaar klapt dan in Nederland

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 13 januari 2009 06:28 PM
  [ # 47 ]

*

In belgie is alles anders.
Men maakt het hier vooral graag moeilijk:
- geld van de pensioenen gebruiken om de begroting in evenwicht te krijgen en dan nadien tekort in begroting om pensioenen te betalen
- kopen en verkopen met verlies ipv met winst
- 2 landen in 1 ipv gewoon 2 aparte landen of 1 gewoon
- hindernissenparkoer ipv snelwegen
- zo kan ik nog enkele zaken vinden

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 13 januari 2009 06:51 PM
  [ # 48 ]

Kom je toch lekker in Nederland wonen, hier is alles perfect geregeld (behalve dan die linker koude hand)

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 13 januari 2009 09:48 PM
  [ # 49 ]

*
En de belasting op auto’s Very Happy

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 13 januari 2009 10:07 PM
  [ # 50 ]

Zo, zijn we uitgeneuzeld? Ja?

Mooi. Dan nu ONTOPIC!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 15 januari 2009 11:26 PM
  [ # 51 ]

Hier ook zeer weinig warme lucht door de roosters links en rechts.
Dit kan je manueel aanpassen : je hebt een knop met allemaal pijltjes op. Je drukt er een aantal keer op zodat je slechts één horizontale pijl ziet (lucht recht naar achter blazen), dan komt er (na even te wachten) veel warme lucht uit de zijroosters.
Dit kan je combinteren met lucht op de voeten (2 pijltjes op het display), dan komt er nog steeds veel warme lucht uit de zijroosters. Tegenwoordig gebruik ik deze stand en geen koude hand of voeten meer !

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 16 januari 2009 12:56 AM
  [ # 52 ]

Ja dat klopt maar dan heb je natuurlijk niet meer de automatische stand en daarop zou die ook gewoon moeten werken. Vanmiddag ook even geexpirimenteerd en kwam erachter dat zelfs als je de midelste roosters dicht doet dat er dan nog steeds bijna geen lucht uitkomt. Ook de roosters achter dicht gedaan maar dat gaf ook geen resultaat. Toch blijft de auto droog (condens) en de koude is wat achter de rug en daarmee is de linker hand ook weer gewoon op temperatuur

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook