fluidphreak schreef:Als het in bochten gebeurt, kan het misschien ook zijn dat je voorraadbol weinig druk meer heeft, zodat de Diravi hem geheel uitput.
haha nou dan gaan we hier vrolijk verder!
Er gaat GEEN andere lampje branden icm het stoplampje….
Het is nu vanmorgen weer 2x gebeurd in behoorlijk scherpe bochten naar links…
Zal straks eerst alle vloeistoffen weer controleren…
En een foto maken die ik je nog steeds zou mailen













Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
fluidphreak schreef:Als het in bochten gebeurt, kan het misschien ook zijn dat je voorraadbol weinig druk meer heeft, zodat de Diravi hem geheel uitput.
Of het is vals LHM-alarm, veroorzaakt door een druksensor (bij de voorwielophanging, als ik het goed heb) met ADHD. Dit heb ik al bij meerdere mensen hier gelezen, en ook mijn vorige 22 TRS heeft het gehad. Werd steeds erger bij bochten naar rechts (dacht ik). Na 3x vloeistofcheck, voorraadbolcheck e.d. de sensor laten checken & vervangen: klaar
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Bochten naar links. Heb ik ook. Ik weet nog steeds niet wat het is, maar niveau is goed, alles werkt naar behoren en ik heb ermee leren leven. Wel regelmatig even niveau controleren.
Pomp tikt gewoon en niet overdreven vaak, dus ik heb geen zin om verder te zoeken als alles gewoon werkt, maar mijn auto is dan ook gewoon een werkpaard. En zolang ze het gewoon blijft doen, mag ze blijven.