



















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Hoi,
De XM turbo ct van mijn vader heeft een lekkende hd leiding bij de veerbol bij de bijrijders kant voor.
Hij heeft nu een offerte gekregen van 700 euro voor het vervangen van die leiding. Dat klinkt wel als een boel centen. Heeft iemand hier al eens dit probleem bij de hand gehad??
alvast weer hartelijk dank voor het meedenken!
ik geloof dat dit laatst idd ook al voorbij is gekomen. Rekening was een stevige. Als ik me goed herinner ging die over de 700..
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ah!
Nou dat geeft de burger moed want de daar beschreven actie kostte ‘slechts’ 600..
volgens mij zitten de kosten voornamelijk in het arbeidsloon. What else is new….




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Nou we gaan gewoon een aantal garages afbellen voor offertes en dan kiezen we de snelste denk ik
Maar het kan goed zijn dat die vastgestelde tarieven zijn hoor (dat punten systeem…)
Ik meen dat bij mijn exclusive de retourleiding (OK, is wel iets anders) kaduuk was. Kostte 500 Euro. En hou idd bij een officiele dealer rekening met het ‘puntensysteem’. Remmen ontluchten bij m’n break was iets van 80 Euro, naar verluid is dat zeker geen uur werk…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Nou dan is het meer een uurprijs vergelijk… Ik zal zo eens navragen of hij al wat mensen een belletje heeft gegeven. Die Xm heeft ook al meer dan 3 ton gereden dus als er eens iets stukgaat is dat niet zo gek





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Bij mij zweet hij ook een beetje, hopelijk blijft het zo…...
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ja het zweten is hier echt voorbij helaas.. het lekt aardig. Ik laat wel weten wat de uitkomst is.





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ik vermoed dat die leiding niet specifiek voor de TCT is, maar ook bij gewone 2 liter 8 klappers is gebruikt, dus genoeg 2e handse te krijgen….
Het zal alleen een t#r!ng werk zijn om te vervangen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik heb ooit in mijn CX een lekke remleiding gehad.
Die heb ik vervangen door de langste leiding die ik kon vinden op de sloop van een BX met dezelfde maat.
Ging over het motorblok heen (orgineel moet het motorblok een stukje getild worden).
Koste toen 5 hele guldens en een zaterdagochtend.
Is misschien niet helemaal hetzelfde maar ik vind €700,- wel hééééééééééééééél veel.























Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Is dit eigenlijk zelf een beetje te doen??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ik heb ALLE leidingen van mn 2.1TD sloper afgehaald. Moeilijk is het niet, veel gepiel wel. Daarom kom je ook op 700e uit omdat ze waarschijnlijk een heleboel losdoppen.
Voor 700e mag je al mn reserveleidingen hebben en zet ik die ene dr ook wel op haha
Ouwe mopperkont
Ik heb alle leidingen zelf vervangen, het is goed te doen mits je een brug tot je beschikking hebt, lijkt me geen pretje om dit liggend op de vloer te doen.
Ik had de leiding vanaf een rol gekocht, dus niet voorgevormd, de moeilijkheid (lees veel tijd) zat hem dan ook in het het netjes buigen van de leidingen. Er waren dus ook een paar momenten dat de onderkant van mijn xm op een bord spaghetti leek, maar met wat geduld kom je er wel.
als je er aan begint heb ik nog wel een paar tips.
gr Pieter