3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Paar "dingetjes"
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 09 februari 2009 11:35 AM
  [ # 31 ]
Ventura schreef:

Voor wat betreft de lampjes die knalden er al na 8000 km uit en van de LM ook direct toestemming gekregen om daar Long Life in te laten zetten. Mogelijk dat dat iets te maken heeft met de werkplaatskosten omdat het haast onmogelijk is geworden om deze zelf te vervangen.

Lampjes vervangen is goed doenbaar hoor ; je gebruikt alleen best een klein spiegeltje zodat je ziet wat je doet - zie ook link   Wink

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 632
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 09 februari 2009 12:41 PM
  [ # 32 ]

Weet iemand of je de stoelen op de 2e (dus middelste) rij er makkelijk uit kunt schroeven door een a-technisch iemand als ik Sad .
Zoonlief heeft afgelopen weekend overgegeven in de auto. Details zal ik jullie besparen maar ik kan niet onder de stoelen tussen de rails komen om eea schoon te maken.  Mad Tips over effectief schoonmaakmiddel/geurverdrijver zijn overigens ook welkom Laughing

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
Pablo Picasso
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 05-11-2008

Gepost: 09 februari 2009 03:30 PM
  [ # 33 ]

De geur is redelijk te verwijderen met Febreze (of zoiets)
Zit in een spuitflacon en geeft geen vlekken op de bekleding.

Succes met dit fijne karwei!

Grand Picasso Exclusive 2.0 HDiF Automaat (geen EB6V). Pack Hifi, Panorama, Gris Fer, trekhaak.
(Vanaf Februari 2009 onderweg, inmiddels 90.000 probleemloze kilometers)

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 09 februari 2009 06:00 PM
  [ # 34 ]
jhvink schreef:

Weet iemand of je de stoelen op de 2e (dus middelste) rij er makkelijk uit kunt schroeven door een a-technisch iemand als ik Sad .
Zoonlief heeft afgelopen weekend overgegeven in de auto. Details zal ik jullie besparen maar ik kan niet onder de stoelen tussen de rails komen om eea schoon te maken.  Mad Tips over effectief schoonmaakmiddel/geurverdrijver zijn overigens ook welkom Laughing

De zittingen van de buitenste stoelen van de 2e zitrij kan je opklappen ; dan kan je in elk geval onder die twee stoelen de boel schoonmaken.

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 632
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 09 februari 2009 06:02 PM
  [ # 35 ]
C4sohier schreef:
jhvink schreef:

Weet iemand of je de stoelen op de 2e (dus middelste) rij er makkelijk uit kunt schroeven door een a-technisch iemand als ik Sad .
Zoonlief heeft afgelopen weekend overgegeven in de auto. Details zal ik jullie besparen maar ik kan niet onder de stoelen tussen de rails komen om eea schoon te maken.  Mad Tips over effectief schoonmaakmiddel/geurverdrijver zijn overigens ook welkom Laughing

De zittingen van de buitenste stoelen van de 2e zitrij kan je opklappen ; dan kan je in elk geval onder die twee stoelen de boel schoonmaken.

Ja, dat klopt, maar het gaat vnl. om de ruimte onder middelste stoel, daar kom je nauwelijks onder. En vooral tussen en naast de rails van de rechterstoel. Sad De rails liggen verzonken in een goot in de wagenbodem, ik heb al zitten klooien met een doekje om een schroevedraaier maar dat werkt ook niet echt.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 09 februari 2009 06:50 PM
  [ # 36 ]
jhvink schreef:
C4sohier schreef:
jhvink schreef:

Weet iemand of je de stoelen op de 2e (dus middelste) rij er makkelijk uit kunt schroeven door een a-technisch iemand als ik Sad .
Zoonlief heeft afgelopen weekend overgegeven in de auto. Details zal ik jullie besparen maar ik kan niet onder de stoelen tussen de rails komen om eea schoon te maken.  Mad Tips over effectief schoonmaakmiddel/geurverdrijver zijn overigens ook welkom Laughing

De zittingen van de buitenste stoelen van de 2e zitrij kan je opklappen ; dan kan je in elk geval onder die twee stoelen de boel schoonmaken.

Ja, dat klopt, maar het gaat vnl. om de ruimte onder middelste stoel, daar kom je nauwelijks onder. En vooral tussen en naast de rails van de rechterstoel. Sad De rails liggen verzonken in een goot in de wagenbodem, ik heb al zitten klooien met een doekje om een schroevedraaier maar dat werkt ook niet echt.

Murphy’s law ...
Beetje naar voor of naar achter schuiven is - denk ik - alles wat je kan doen met de middelste stoel. Ik vrees dat het niet zo eenvoudig is om een stoel te verwijderen, dit m.b.t. de veiligheid.

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 10 februari 2009 10:40 AM
  [ # 37 ]

Re: Paar "dingetjes"

Marco Terlouw schreef:

3. Op de 2e zitrij zitten achter de stoelen tegen de rugleuningen delen die naar beneden kunnen klappen om een vlakke laadvloer te krijgen. Deze zitten bij mij meestal opgeklapt omdat ook de 3e zitrij vaak wordt gebruikt. Die delen zitten met een schuifje vast aan de rugleuning. Nu is mij opgevallen dat deze delen bij alledrie de stoelen wat kromtrekken. Bij jullie ook?

Yep, hier ook, hoewel ze bij net als zovelen meestal plat liggen. Alleen dit weekend niet, omdat ik de twee stoeltjes op de 3e rij nodig had.
Het viel me toen pas op dat ze krom zijn, doordat ik ze bijna niet meer los kreeg met mijn verkeumde handen.

Profiel  
 
KAarts
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 10-11-2006

Gepost: 10 februari 2009 02:50 PM
  [ # 38 ]
DEFIS schreef:

Het rolgordijn voor de achterruit doet het bij mij niet meer zoals het moet..

Hij rolt namelijk niet meer fatsoenlijk op.

gooi ik echter de achterklep dicht terwijl het rolgordijn er helemaal uit hangt, dan schiet hij wel terug. Alleen verdwijnt hij dan bijna volledig in de achterklep. Hij blijft dan nog net hangen op het middelste haakje.

Daarna is hij zeer moeilijk (met geweld) weer uit de klep te trekken…

Iemand hier ook last van ??

Ik heb hetzelfde probleem gehad met het rolgordijn voor de achterruit. Vooral bij lagere temperaturen wilde het gordijn niet meer oprollen na gebruik.

Het euvel is nu verholpen omdat de dealer het rolgordijn heeft vervangen onder garantie.

Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Exclusive Gris Aluminium Pack Hifi sinds 17 januari 2007

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook