[dakvenster vervangen 2uurtjes werk de hemel moet niet geplakt worden is door citroen reeds voorzien van velcron het is wel een noodzaak het dakvenster goed zuiver te maken en smeren met water werings vet zie dat de sluiting noch heel is anders inspuiten met loctite quick gasket is wel duur maar heel goed 26.50euro normaal gezien zyn die dakvensters gewoon ingeroest door slecht onderhoud als het dakvenster eruit is blaas dan de afwaterings buisjes zuiver met perslucht
gebruikt geen lymen om de hemel te plakken is absoluut overbodig dank zy de velcron by het terug plaatsen ben je best even met twee man
veel plezier en als je zelf doet is het beter
break 2100 turbo diesel van 1994 volledige reviesie gehad motor versnellings bak volledige ophanging vernieuwd
Het leest een beetje moeilijk als je het hele verhaal als één zin zonder punten, komma’s en hoofdletters typt…














































Totaal aantal Berichten: 43393
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Best een beetje moeilijk leesbaar? Wat dacht je van totaal onleesbaar?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Nou dat soort oordelen kan ik natuurlijk niet maken, om dat vast te stellen moet je mod-skills hebben
Vertaling:
Schuifkanteldak vervangen, 2uurtjes werk
De hemel hoeft niet geplakt te worden want die is door citroen reeds voorzien van velcron (?). Het is wel een noodzaak het schuifkanteldak goed schoon te maken en in te smeren met waterweringsvet (?). Zie dat de sluiting nog heel is, anders inspuiten met loctite quick gasket. Dat is wel duur spul maar werkt heel goed; 26.50euro kost het.
Normaal gezien zijn die schuifkanteldaken gewoon ingeroest door slecht onderhoud. Als het schuifkanteldak eruit is blaas dan de afwateringsbuisjes schoon met perslucht.
Gebruikt geen lijm om de hemel te plakken, dat is absoluut overbodig dankzij de velcron. Het terugplaatsen kun je het beste even met twee man doen.
veel plezier en als je zelf doet is het beter.
Nu ik ‘t vertaald en gelezen heb, vraag ik me alleen wel af wat nou het nut ervan is?




Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Misschien een verlate reactie op de vraag dabeatisflo ...?






















Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
velcron is klitteband (dacht ik)
Volg je hart, gebruik je hoofd.
nou nou wat en heisa over punten en komma s daar gaat het myn gedacht niet over.
ma ja ik ben belg nietwaar nietwaar
het is de bedoeling andere te helpen, en als het werkelyk onleesbaar is
dan is dat zeer spytig maar en goede verstaander heeft maar een half woord nodig om iets te begrypen
myn break is van 1994 en die velcron is noch altyd in uitstekende staat hemel zit terug als voorreen gladjes zonder ook maar een probleem
dakje werkt perfect en dat moet toch ergens aan liggen nietwaar nietwaar.
ben absoluut niet zo bekwaam in shryven dat geef ik graag toe maar ben zeker zo bekwaam om aan myn wagen te werken die momenteel in perfecte staat is ondanks zyn ouderdom en daar gaat het om.
en als iemand vragen heeft ben ik altyd bereid om te helpen zonder winstbejag myn conclusie is dat ieder zyn mening heeft en daar hou ik het op punt
groeten jozef en ik wens je noch veel plezier
break 2100 turbo diesel van 1994 volledige reviesie gehad motor versnellings bak volledige ophanging vernieuwd
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
jozef37 schreef:punt
Daar heb je een punt….
Bedankt voor je verhaal!