2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
2.1Td exclusive van 1998 met automaat
Gepost: 31 januari 2009 10:03 PM
  [ # 16 ]

HAHA, wou het net zeggen, vergeten? nee hoor, gewoon te stom…
Net als die Viper met 1500pk die maar met geplofte (originele) bakken bleef kampen…

Ontopic: Gewoon doen kalifa, en onderhoud de bak HEEL goed

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 02 februari 2009 12:24 AM
  [ # 17 ]

ja deze xm heeft 250.000km. maar de automaat zou goed zijn…

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 02 februari 2009 12:32 AM
  [ # 18 ]

Als de prijs je niet tezeer tegen zal houden dan zou ik het gewoon doen.

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 02 februari 2009 12:33 AM
  [ # 19 ]

inderdaad!

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 02 februari 2009 11:08 AM
  [ # 20 ]
eXaMple schreef:

Als de prijs je niet tezeer tegen zal houden dan zou ik het gewoon doen.

1000 euro….

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1185
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 02 februari 2009 02:56 PM
  [ # 21 ]

Gewoon gaan proef rijden, bakolie bekijken, mag niet zwart zijn en verbrand ruiken. Verder, als alles warm is, poot op de rem en plankgas. Niet langer dan een paar seconden! De toerenteller mag dan niet boven de 2200 toeren komen. Zo wel is de koppelomvormer rot. Als je van neutraal naar drive schakeld moet de auto binnen een seconde gaan rijden. Mogen zeker geen meerdere zijn. Verder moet de auto goed schakelen in alle versnellingen.

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 02 februari 2009 03:13 PM
  [ # 22 ]

En er zit vaak een soort ‘hikje’ tussen de 3e en 4e versnelling.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 02 februari 2009 08:05 PM
  [ # 23 ]

Dat hikje heb ik ook,als ze koud staat.
Eens warm,is het helemaal weg. Wink

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook