






















Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Of de XM in de toekomst zijn waarde blijft houden in alleen mar gissen.
Een boel hangt af van de staat en km. stand.







Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Een dikke XM (Exclusive of Standaard met leer) van het laatste type met weinig kms kost boven de 8000 euro.
Oudere types met weinig kms rond de 5000 euro.
Beiden uiteraard in goede en zeer nette staat. Voor minder kan ook maar dan moet je een wat minder mooie en/of luxe nemen. Tis ook maar net wat je veel vind. Ik heb 8600 euro betaald voor mijn V6 24V van bouwjaar 2000. Maar wel een Exclusive uitvoering, een trekhaak en 6 maanden garantie (en die zijn hard nodig om alle problemen op te lossen)
Oudere types met weinig kms rond de 5000 euro.
vind k persoonlijk wel een beetje veel voor een type 1, slurpers staan niet zo sterk in de markt en het feit dat er een citroen logo op staat maakt die markt alleen maar kleiner, moet je eens kijken wat er op de c6 afgeschreven wordt…...ong 1000 per maand zeg maar
dure xm’s staan ook heeeel lang te koop, wat de gek (citrofiel) ervoor geeft
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl














































Totaal aantal Berichten: 43403
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
easternnl schreef:Oudere types met weinig kms rond de 5000 euro.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
stooftaker schreef:Gaat ie de “cultstatus” krijgen en collectors-item worden met als direct gevolg hiervan een stijgende prijs?
Ik hoop van wel natuurlijk maar ben er nog niet helemaal over uit.
Dat hoopt elke liefhebber van zijn/haar merk auto. Al is (was) het met Citroën auto’s vaak dat ze onderscheidend zijn en een tikkeltje eigenwijs. Gezien het met geen ander vergelijkend ontwerp wordt al gauw het predicaat ‘geboren klassieker’ opgeplakt. Wat mij betreft verdient o.a. de XM deze benaming. Al hebben de oudere modellen (voor de facelift) voor mij de voorkeur.
Se concentrer sur l’essentiel
Al hebben de oudere modellen (voor de facelift) voor mij de voorkeur.
type 1 is ook gewoon de mooiste
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
hihi dan zit ik gebakken (of is het gebakken lucht?)
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Als er een stuk emotie in zit, dan is je Voiture in geen enkele waarde uit te drukken. Ik heb momenteel geen enkel ander oog, voor welk model of merk dan ook (behalve dan de C6, maar dat is een ander verhaal)..
Dat heb ik trouwens nooit gehad bij Citroën.
Se concentrer sur l’essentiel























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
easternnl schreef:Oudere types met weinig kms rond de 5000 euro.
In principe is die van mij niet te koop maar voor dit geld hoef ik niet lang na te denken (V6 , 1990 , 100dkm)








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Tja, ik kan er maar ook één permiteren. Keuzes maken..
Se concentrer sur l’essentiel