2 van de 2
 < Vorige 1 2

vandaag mn nieuwe xm gehaald
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4871

- Xsara Scootertje.
Gepost: 22 februari 2009 03:47 AM
  [ # 16 ]
ronaldeponald schreef:

Morgen wil ik beginnen aan de v-snaar van de hd pomp die zeeeer irritant piept, ik las dat je die kan stellen…..hoe doe ik dat ?

Door de HD-pomp iets te verdraaien, er moet net als bij een dynamo een stelarm aan zitten.

ronaldeponald schreef:

En ook de boordcomputer uit het italiaans halen, ik heb al een hoop gelezen over zekeringen trekken enzo….is dat de zekeringenbox in de cabine ?

Yep, terhoogte van je scheenbeen onder het stuur, ik weet alleen niet precies welke zekering, maar dat staat als het goed is in je instruktieboekje.

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 606

Gepost: 22 februari 2009 11:53 AM
  [ # 17 ]

oke, vandaag eens proberen…..strakker zetten neem ik aan, ik heb meer het idee dat het wieltje brak is maar ik ga hem eerst proberen te stellen.

ben wel meer “dingetjes” tegengekomen zoals een kapot remlicht melding op de boordcomp terwijl als ik kijjk het remlicht het gewoon doet, cv reciever beetje brak, portier handmatig van slot halen kan niet huh sleutel draait gewoon rondjes, de armsteun kan 5 cm hoger door een soort raamwerk wat onder de bak zit.

en natuurlijk weer die lelijke bloemkolen op de sierstrips Grrrr Grrrr

Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook