2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Hondennet C4 Grand Picasso
TBiRD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 12-01-2009

Gepost: 20 februari 2009 10:23 AM
  [ # 16 ]

Is blijkbaar niet te verkrijgen in België volgens dealer. Hadden alle mogelijkheden afgezocht ook third-party maar niets. Alleen dit vaste metalen rek. Is niet te verkrijgen op een exclusive versie wel alleen als optie op een SX versie in combinatie met een panoramisch dak..  Sad

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 februari 2009 10:51 AM
  [ # 17 ]
TBiRD schreef:

Is niet te verkrijgen op een exclusive versie wel alleen als optie op een SX versie in combinatie met een panoramisch dak..  Sad

Dat las ik ook, ja… Confused  Vreemd hoor….. Rolling Eyes

Je zou eventueel nog eens kunnen vragen wat zo’n cassette kost als je het gewoon als onderdeel besteld. (ik neem althans aan dat de voorbereidingen wel in je wagen aanwezig zijn…)

Profiel  
 
TBiRD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 12-01-2009

Gepost: 20 februari 2009 12:32 PM
  [ # 18 ]
tilanus schreef:
TBiRD schreef:

Is niet te verkrijgen op een exclusive versie wel alleen als optie op een SX versie in combinatie met een panoramisch dak..  Sad

Dat las ik ook, ja… Confused  Vreemd hoor….. Rolling Eyes

Je zou eventueel nog eens kunnen vragen wat zo’n cassette kost als je het gewoon als onderdeel besteld. (ik neem althans aan dat de voorbereidingen wel in je wagen aanwezig zijn…)

Dealer zei dat zo een “nederlandse” cassette niet in België te bestellen was Confused:
Zou het misschien toch niet compatibel zijn met een exclusive versie alhoewel dat ik vermoed dat er in NL wel mensen met een exclusive dit net hebben.
Denk dat ik best over de grens ga shoppen dan. Heb je enig idee wat zo een net zou kosten? De voorbereidingen in het dak zijn dan weer wel aanwezig in mijn wagen. Begrijpen wie begrijpen kan. Ik vermoed dat de BE en NL versies toch niet zo erg van elkaar afwijken dus waarom in NL wel en in BE niet… Confused

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 februari 2009 02:10 PM
  [ # 19 ]

Op de NL-exclusive is het standaard.

Ik zou inderdaad evan langs een dealer in NL rijden en hem naar je wagen laten kijken. Hij ziet dan meteen of je de cassette kwijt kan onder je afderolcassette. Dan kan je (afhankelijk van de kostprijs) altijd daar zo’n cassette bestellen.

Succes!

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 20 februari 2009 05:37 PM
  [ # 20 ]
TBiRD schreef:
tilanus schreef:

Uhhhhh…..da’s een goeie….

Ik zie het bij de documentatie op de Belgische site niet staan… Confused

Staat iig wel in de handleiding die je van de Belgische site kan halen. Zal de dealer er eens over interpelleren.

zat er 2 jaar geleden alvast bij (toch bij het kofferpack) ; maar blijkbaar dus niet meer ???

Profiel  
 
TBiRD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 12-01-2009

Gepost: 23 februari 2009 05:15 PM
  [ # 21 ]

Is nogal vrij ver om alleen voor zo een netje naar Ommen te rijden (300km enkel) Heb nu gewoon het ijzeren rekje gemonteerd en nu maar hopen dat ik niet vaak iets groot moet vervoeren. Montage ging vrij eenvoudig.

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 24 februari 2009 11:44 PM
  [ # 22 ]

Ik heb het al eens eerder gemeld ergens in een topic:
Het oprolnet in de cassette kun je achter de 2e zitrij op 2 manieren monteren.
1. Conform de handleiding, vastklikken in de zijkant van de bagageruimte. Nadeel: je moet er weer twee kapjes afhalen (raak je dus kwijt en zonder ziet het er erg lelijk uit) en het scheelt een cm of 15 aan bagageruimte (dat net zit vrij ver achter je stoelen).

2. In de twee ‘toptether’ gaatjes aan de achterzijde van de tweede zitrij klikken (die dingen worden daar ook voor gebruikt als je het net met neergeklapte stoelen achter de 1e zitrij wil monteren, zie handleiding). je moet dan de plastic ‘toptether’ kapjes uit de buitenste twee stoelen halen (raak je ook kwijt, maar ziet er niet lelijk uit). Nadeel s datje alle 3 de stoelen van de 2e zitrij op dezelfde ‘hoogte’ moet zetten (opdat de casette recht zit). Je hebt echter wel meer vrije bagageruimte die je lekker tot aan het dak kunt volbouwen (met tenten, matjes, kookgerei en wat een tentkampeerder al niet meer meeneemt….).

Doe er je voordeel mee.

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
Mart1n
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 25-11-2007

Gepost: 25 februari 2009 11:05 PM
  [ # 23 ]

oprolnet

Smile Wilde dat oprolbare net ook hebben. Zat er niet standaard bij (ambiance uitvoering) Gevraagd bij m’n dealer. Heeft hij vervolgens erbij besteld. Kostte 49 Euri. Ideaal op vakantie met veel bagage. Smile

Groet, Mart1n

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook