Airconditioning (laten) inbouwen?
DSuper1970
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 19 februari 2009 02:37 AM

Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?

Zie op mijn XM speurtocht soms mooie XM’s maar een airco is wel een must voor mij… Cool red

Groet, Mike

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 19 februari 2009 11:00 AM
  [ # 1 ]

Re: Airconditioning (laten) inbouwen?

DSuper1970 schreef:

Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?

Zie op mijn XM speurtocht soms mooie XM’s maar een airco is wel een must voor mij… Cool red

Groet, Mike

Ja airco is een must in een XM, zeker als ze leren bekleding heeft. Hoewel… ik ken wel iemand die graag op blaren zit… Rolling Eyes

Airco inbouwen? Alles kan, maar het lijkt mij vele malen eenvoudiger om gewoon een XM met airco te zoeken. Ik denk dat je zelfs harder moet zoeken naar een XM zonder airco. Razz

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 19 februari 2009 11:27 AM
  [ # 2 ]

par eXeMple! schreef:
DSuper1970 schreef:

Groet, Mike

Ja airco is een must in een XM, zeker als ze leren bekleding heeft. Hoewel… ik ken wel iemand die graag op blaren zit… Rolling Eyes

Airco inbouwen? Alles kan, maar het lijkt mij vele malen eenvoudiger om gewoon een XM met airco te zoeken. Ik denk dat je zelfs harder moet zoeken naar een XM zonder airco. Razz

mwah….

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 19 februari 2009 11:43 AM
  [ # 3 ]

waar, alleen de krentenversies hebben geen airco (2.0 8v enzo geloof ik).
Bijna alle andere xm’s die ik tegenkom hebben wel airco. Ik gok zo ff als je een airco in onderdelen aanschaf uit een sloper + de manuren bij elkaar optelt dat je beter die paar 100e kan optellen bij je aanschaf budget dan vind je dr echt wel 1 met airco!

Ouwe mopperkont

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 19 februari 2009 02:11 PM
  [ # 4 ]

gompy58 schreef:
par eXeMple! schreef:
DSuper1970 schreef:

Groet, Mike

mwah….

Bij mij hebben ze voor een fabrieks schuif-/kanteldak gekozen…....

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

Ronker
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

Gepost: 19 februari 2009 02:44 PM
  [ # 5 ]
Matthijs309 schreef:

waar, alleen de krentenversies hebben geen airco (2.0 8v enzo geloof ik).
Bijna alle andere xm’s die ik tegenkom hebben wel airco. Ik gok zo ff als je een airco in onderdelen aanschaf uit een sloper + de manuren bij elkaar optelt dat je beter die paar 100e kan optellen bij je aanschaf budget dan vind je dr echt wel 1 met airco!

Helaas is dit mijn 2e dame zonder airco, en een VSX kun je nou ook weer niet bepaald een krentenversie noemen.  what

Mijn vorige dame, ook niet bepaald karig uitgevoerd, volledig elektrisch interieur en ramen rondom elektrisch, had ook geen airco.  cry

Zweven of sideways…..... that’s the question

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 19 februari 2009 03:28 PM
  [ # 6 ]

Grappig, dat is dan haast de uitzondering die de regel bevestigt? Razz
dan neem ik mn woorden terug Smile

Ouwe mopperkont

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 19 februari 2009 09:28 PM
  [ # 7 ]
Matthijs309 schreef:

Grappig, dat is dan haast de uitzondering die de regel bevestigt? Razz
dan neem ik mn woorden terug Smile

En de mijne… Rolling Eyes  Laughing

Profiel  

Ronker
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

Gepost: 19 februari 2009 10:25 PM
  [ # 8 ]

Hahaha! Dit is nou een groot gedeelte van de charme van onze dames, elke keer als je ze gaat snappen, of denkt te weten hoe het zit, blijkt het toch weer net ff anders te zijn.  lovecitro

Zweven of sideways…..... that’s the question

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook