























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
tilanus schreef:Ik denk dat hij het staalbumpertype bedoelt.
Ja, de S1 turbo met de in kleur meegespoten stalen bumpers.
Zoals deze.
Precies, die bedoel ik
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Moet ik je feliciteren Laurens?






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
par eXeMple! schreef:Moet ik je feliciteren Laurens?
Nee, Laurens heeft de CX van Remco toch maar niet gekocht…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Nee helaas.. Remco kon de dame voor een goed bedrag verkopen en wilde haar snel verkopen. Ik wil pas een nieuwe CX als de oude is verkocht. Die twee gingen niet samen en dezelfde dag heeft Remco haar nog aan de garage verkocht. Daar zal ze straks waarschijnlijk voor een hoger bedrag worden aangeboden .
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos


































Totaal aantal Berichten: 15738
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Waar ze vervolgens een eeuwigheid blijft staan interen en dan uiteindelijk fris gewassen naar iemand gaat die er vervolgens een kapitaal aan kleine ongemakken van het stilstaan moet gaan uitrevideren…
In het zuiden van Frankrijk een serie 2 turbo 2 en een serie 1 turbo 1 tegengekomen. Wat ik ook nog tegenkwam was een serie 2 trd turbo 2 uit ‘84 maar ik dacht dat die toen nog niet gemaakt werden of was dat alleen in Nederland?
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
trd t2 uit 84’ kan niet… trouwens, plastic bumpers uit 84 kan ook niet.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Laurensvzb schreef:In het zuiden van Frankrijk een serie 2 turbo 2 en een serie 1 turbo 1 tegengekomen. Wat ik ook nog tegenkwam was een serie 2 trd turbo 2 uit ‘84 maar ik dacht dat die toen nog niet gemaakt werden of was dat alleen in Nederland?
Die rode turbo2 had ik al eens voor gebeld, maar was al verkocht…
Maar de advertentie staat er nog steeds?




















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
cx25gtit2 schreef:Laurensvzb schreef:De tussenmodellen die ik ben tegengekomen op het net zijn allemaal substantieel duurder dan ofwel een serie 1 ofwel een serie 2. Ondertussen bestaat er nu ook een advertentie van mijn TRS op marktplaats .
tussenmodel: je bedoelt een serie 2, turbo 1 ?
een 662 motor (zonder intercooler) in een serie 2 zou ik laten staan, dan heb ik liever die motor in serie 1 ! uiteindelijk heb ik gekozen voor de T2.
Dat hangt allemaal af van de staat van de wagen. Als ik moet kiezen tussen een cx gti turbo serie 2 met 662 motor met 140.000km of een gti turbo 2 met 350.000km ga ik direct voor de eerste wagen…. zoveel verschil zit er niet tussen een T1 en een T2 hoor… verbruik is iets hoger van een T1. Maar de algemene staat van de wagen is het belangrijkste zou ik dan denken.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!




















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Laurensvzb schreef:In het zuiden van Frankrijk een serie 2 turbo 2 en een serie 1 turbo 1 tegengekomen. Wat ik ook nog tegenkwam was een serie 2 trd turbo 2 uit ‘84 maar ik dacht dat die toen nog niet gemaakt werden of was dat alleen in Nederland?
ik zou voor de serie 1 turbo 1 gaan hoor weinig km vraag miss eerst de fotos eens op
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bxsport schreef:Laurensvzb schreef:In het zuiden van Frankrijk een serie 2 turbo 2 en een serie 1 turbo 1 tegengekomen. Wat ik ook nog tegenkwam was een serie 2 trd turbo 2 uit ‘84 maar ik dacht dat die toen nog niet gemaakt werden of was dat alleen in Nederland?
ik zou voor de serie 1 turbo 1 gaan hoor weinig km vraag miss eerst de fotos eens op
In de buurt van Aix-en-Provence. Ideale plaats om een CX te conserveren! Niet ideaal wat afstand betreft…




















Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
par eXeMple! schreef:bxsport schreef:Laurensvzb schreef:In het zuiden van Frankrijk een serie 2 turbo 2 en een serie 1 turbo 1 tegengekomen. Wat ik ook nog tegenkwam was een serie 2 trd turbo 2 uit ‘84 maar ik dacht dat die toen nog niet gemaakt werden of was dat alleen in Nederland?
ik zou voor de serie 1 turbo 1 gaan hoor weinig km vraag miss eerst de fotos eens op
In de buurt van Aix-en-Provence. Ideale plaats om een CX te conserveren! Niet ideaal wat afstand betreft…
tja je moet er iets voor over hebben….. trouwens met TGV ben je er best snel hoor!
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!


































Totaal aantal Berichten: 15738
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ging je volgende week niet al naar Bordeaux?
par eXeMple! gaat naar Bordeaux, ik heb voorlopig nog geen tripje naar Frankrijk gepland, eerst de TRS verkopen. De vraag of ik nu een turbo 1 of turbo 2 wil hangt er vooral vanaf hoeveel ik verwacht te gaan rijden per jaar. Dit aangezien een turbo 1 altijd nog belastingvrij wordt en veel turbo 2’s niet meer en dan verbruikt de turbo 1 weer wel meer benzine. Ideaal is in dat opzicht een turbo 2 uit ‘86 maar dit vind je dan weer niet zo veel.
@ par eXeMple!; heb de meneer van de rode dame nog niet gebeld, maar zoals je ziet staat de advertentie er nog steeds . Binnenkort maar even een belletje geven.
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos