robert & marieke schreef:GW-tje schreef:robert & marieke schreef:gompy58 schreef:Wat ik heb begrepen zijn er ook een aantal die aan weerszijden iig een (reserve) wiel leggen. Mocht de auto van de krik/steun knallen dan heb je misschien koppijn, maar voorkomen die wielen iig dat er een jampotje gevult kan worden.
Dan heb je hopelijk een hele brede slof als reservewiel.
Toch is dit een goede tip! Inderdaad kan zo’n wiel het verschil maken…..
Beter kun je eens wat spaargeld uitgeven bij Rustbusters voor een goed “onder de auto” setje…..Ik denk dat een reservewiel te dun is om in het geval dat de auto echt door z’n hoeven zakt het verschil te maken. Het geeft je een vorm van schijnveiligheid.
De tip om te investeren in een goed ‘onder de auto’ setje is goud waard.
Het houd id dniet over, maar het wel het verschil maken. Desnoods leg je op de velg nog een stuk haardhout.
Zo’n mooi set is idd beter maar goed, als je het niet hebt…