3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
drukknop voor openen koffer stuk
GrandBateau
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141
Geregistreerd: 25-11-2008

Gepost: 01 juli 2009 02:33 PM
  [ # 31 ]
tilanus schreef:

Overigens, mijn drukknop van de achterklep begint de laatste maand ook wel wat rammelig te worden. Binnen een paar weken gaat hij voor onderhoud en dan laat ik daar ook even naar kijken.

Kan je eens posten hoe het bij jou opgelost is? Mevrouw GrandBateau kreeg gisteren de achterklep niet open en ik heb ook een tijdje aan de drukknop zitten morrelen vooraleer de koffer van slot wilde. Verschillende keren geprobeerd & telkens was het sukkelen…

ex-owner : C4 Grand Picasso 1.6 HDi Exclusive (Gris Fer) - MAR/2008 -> OKT-2009 66.000 km

Profiel  
 
Citroënmonteurtje (verbannen)
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 944
Geregistreerd: 07-11-2008

Gepost: 01 juli 2009 11:05 PM
  [ # 32 ]
hbeck schreef:

Nieuw kabelboompje erin en rijden maar weer !


Hoe kan dat ? Een kabelboom die breekt ?

 

beetje erg laat,


gedeelte vand e kabelboom, heeft klem gezeten tussen tank, en een dwarsbalk boven de tank ...

De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 01 juli 2009 11:07 PM
  [ # 33 ]
GrandBateau schreef:
tilanus schreef:

Overigens, mijn drukknop van de achterklep begint de laatste maand ook wel wat rammelig te worden. Binnen een paar weken gaat hij voor onderhoud en dan laat ik daar ook even naar kijken.

Kan je eens posten hoe het bij jou opgelost is? Mevrouw GrandBateau kreeg gisteren de achterklep niet open en ik heb ook een tijdje aan de drukknop zitten morrelen vooraleer de koffer van slot wilde. Verschillende keren geprobeerd & telkens was het sukkelen…

Er is mij verteld (ik heb het dus niet gecontroleerd) dat er een borgpennetje of -ringetje los was. Dit hebben ze opnieuw vast gezet en de knop werkt nu weer als vanouds.  Wink

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook