Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
De testknop zit toch in het STOP lampje…

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Juist. Ik moet voor de test de hele stopknop induwen. Die steekt ook iets meer uit dan de andere lichtjes, als je goed kijkt.
Bij mij zit dat in het bolletje van de thermometer.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Vandaag ging ik erg vroeg op stap en moest licht voeren. Toen ik het hek van het terrein achter Jacqueline dicht deed, zag ik dat één van de nummerplaatverlichtingen het niet deed.
Dat heb ik vanmiddag opgelost, waarbij ik tot de ontdekking kwam, dat AA garage hier ook weer een niet origineel armatuurtje voor heeft gebruikt, maar er zomaar wat in heeft gefrot wat wel past. Van binnenuit niet mogelijk het lampje te vervangen, dus het hele armatuur moest eruit. Ook geen probleem, maar het getuigt weer van beunactiviteiten bij AA.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik denk dat het vervangen hier makkelijker is dan alle breuken gaan opzoeken.
Jij hebt in ieder geval nog een streepje wat ontdooit, bij mij doet ‘ie helemaal niets meer

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dan zou het probleem voor jou misschien nog makkelijker op te lossen zijn. Ben je al aan het meten geweest?
Hoe vervang je eigenlijk zoiets Wendela? Van de Visa doen het er maar 2 streepjes.

Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat is wel mijn idee. Bij een break natuurlijk makkelijker dan bij een CX berline. Bij een break zit de ruit in rubber, bij een berline gekit.
Bij de visa is het ook gewoon in rubber gezet. Helaas heeft onze onderdelen Visa geen achterruit…
Ach, erg is het niet. Maar het is natuurlijk leuk als het zou werken. Haha.

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Bij mijn Marieke doet de achterruitverwarming ook erg weinig, toen ik hier toen informeerde bleek dat er ook een soort reparatiesetjes op de markt zijn om de achterruitverwarming als het ware te reviseren. Ik heb dit verder nooit gedaan omdat de ventilatie toen gemaakt was en ik de achterruitverwarming toen eigenlijk niet echt meer nodig vond omdat het wel ontwasemde. Maar mocht je interesse hebben is het misschien wel aardig om dit eens verder uit te pluizen.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat zou kunnen, maar er zijn zoveel breuken in die draadjes, dat het eenvoudiger is de ruit te vervangen. Er zijn nog maar drie draden die iets doen en ga al die breuken dan maar eens vinden.

Totaal aantal Berichten: 5521
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Vraagje?
Worden er nog nieuwe achterruiten gemaakt voor een Cx. Of moet je een 2dehandse zoeken en hopen dat de achterruitverwarming nog doet?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?

- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik denk dat er nog wel nieuwe verkrijgbaar zijn, maar ik heb hier nog wel zo’n ruit liggen, waarvan ik weet dat die goed is.