




























Totaal aantal Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Wie in de omgeving van Breda kan me advies geven voor de aanpak van de onderkanten van mijn deuren?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mijn advies: Zelf lijmen of via het magazijn laten lassen.
Citroen!













Totaal aantal Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-08-2007
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Ik heb een deur zelf opgeknapt (dmv lassen) binnenbak en buitenhuid.
En spreek vanuit de ervaring, dat je het erg leuk moet vinden
(om te lassen), anders zou ik bij de club je deuren laten lassen.
Ik ben ook naar de avond van Jan Diekema geweest over lijmen.(regio West)
Hij heeft mij wel overtuigd dat met lijmen met het goede materiaal je ook een goed resultaat bereikt.
Het is wel handig als je al wat materiaal kennis hebt wat betreft het maken van een verzetrandje e.d.
Dit komt bij het lijmen ook weer terug.
En anders, volg de lascursus bij de club!
Groeten Peter.





























Totaal aantal Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Allemaal bedankt voor de reacties! Ik zal eerst maar eens de bobbeltjes wegkrabben om te kijken wat er tevoorschijn komt.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.















Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
jantje1948 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties! Ik zal eerst maar eens de bobbeltjes wegkrabben om te kijken wat er tevoorschijn komt.
Is vaak wel duidelijk….
De roestvlek is vaak groter als door de lak laat vermoeden en waar bobbeltjes zitten is het goede materiaal eronder dun of zal geheel weg zijn waardoor je een gat overhoudt.
Ik zou pas krabben als je ook snel daarna tot reparatie kunt overgaan.
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.