3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
ingebroken in GC4P
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 juni 2009 01:15 AM
  [ # 31 ]

Shocked

Ben ik toch blij dat ik geen gelaagd glas heb. Bij mij hebben ze bij die twee inbraken gewoon netjes het glas ingeslagen. Kwestie van even langs de Carglass en klaar. Jij bent je wagen wel effe langer kwijt om die schade te repareren!
Verder vraag ik me eigenlijk ook wel af hoe dat dan gaat met een Lifehammer?

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 09 juni 2009 02:16 AM
  [ # 32 ]

Heb ik me ook al afgevraagd, blijkbaar krijg je het echt niet zo eenvoudig stuk. De kans dat je in water terecht komt is klein, maar bestaande. Best niet aan denken.

Elk voordeel heeft zijn nadeel.
ALs ze morgen je ruit inslagen en ze plunderen je wagen is het ook niet erg leuk ,zeker als er dan nog eens een regenbui voorbij komt zonder dat je weet dat je ruit stuk is.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 juni 2009 07:57 PM
  [ # 33 ]

Als je nou er gewoon voor zorgt dat je niks van waarde in je wagen achterlaat, kunnen ze er ook nik uit halen. daarbij, als je bekleding nat wordt is inderdaad niet leuk, maar te herstellen danwel te vervangen. Bij deze schade moet er dus een portier herstelt, danwel vervangen worden en gespoten. Van spuitwerk wordt zo’n nieuwe wagen niet mooier; goed gedaan of niet, een geoefend oog ziet het zo.

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 09 juni 2009 09:09 PM
  [ # 34 ]

Ben ik het niet mee eens, als je het spuitwerk door een vakman laat doen, dan zie je echt het verschil niet. Ik heb al enkele voorbeelden gezien in de familie (rond brussel wonen heeft bepaalde gevolgen, en welke kan je zelf al raden)

Het probleem is dat ze ook je ruit inslagen als ze niets zien liggen, op goede hoop zeg maar. Je weet nooit dat er iets onder de stoel ligt, of in het handschoenkastje zit. We kunnen maar proberen is hun moto.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 09 juni 2009 09:31 PM
  [ # 35 ]

het moet niet gekker worden hier.. Surprisedops:
maar ik ben het met picasoke eens… Laughing

in mijn vorige c5 is ook een nieuwe deur gekomen en daar zag je niks van.
en aangezien ik in de kleurenwereld werk zie ik al heel snel kleur verschil maar bij de c5 zag je het gewoon niet..

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 09 juni 2009 11:16 PM
  [ # 36 ]

Helemaal eens Ronama, de enige manier waarop je het kunt detecteren (tenminste als het een beetje goed is gedaan) door de dikte van de lak te meten maar kleurverschil is vandaag de dag echt niet meer nodig.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 juni 2009 11:57 PM
  [ # 37 ]
picassoke schreef:

Ben ik het niet mee eens, als je het spuitwerk door een vakman laat doen, dan zie je echt het verschil niet. Ik heb al enkele voorbeelden gezien in de familie (rond brussel wonen heeft bepaalde gevolgen, en welke kan je zelf al raden)

Het probleem is dat ze ook je ruit inslagen als ze niets zien liggen, op goede hoop zeg maar. Je weet nooit dat er iets onder de stoel ligt, of in het handschoenkastje zit. We kunnen maar proberen is hun moto.

Jij bent dan ook waarschijnlijk geen geoefend oog.
Met een geoefend oog bedoel ik iemand die daar dagelijks mee bezig is; Een schadehersteller, een goede monteur, een verkoper.
Dat is hetzelfde als dat een schadehersteller met zijn vlakke hand oneffenheden kan waarnemen die jij niet kan zien. En ik kan het weten, want ik ben van huisuit schadehersteller en spuiter.  Wink

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 juni 2009 11:59 PM
  [ # 38 ]
ronama schreef:

in mijn vorige c5 is ook een nieuwe deur gekomen en daar zag je niks van.

Daar zag jij niks van.  Wink

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 10 juni 2009 12:05 AM
  [ # 39 ]

zoals gezegd werk ik dagelijks met kleuren en ik heb echt wel een geoefend oog wat betreft kleur verschil…
door jaren ervaring..
en hier zag je echt niks van…

Wink

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 10 juni 2009 12:18 AM
  [ # 40 ]

Uitzonderingen bevestigen de regel..

Profiel  
 
skremar
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 30-03-2007

- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Gepost: 10 juni 2009 12:25 AM
  [ # 41 ]

Het voordeel is dat de wagen nog niet zo oud is, en er dus al minder kleurverschil is door verwering van de lak. er komt dus een volledig nieuwe deur in met ruit waarvan de inspecteur van de verzekeringsmaatschapij al een bestek had voor ontvangen.

Er lag niets in de wagen. de dieven hebben zoals picassoke aangeeft gewoon op goed geluk geprobeerd.

mvg

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 10 juni 2009 01:42 AM
  [ # 42 ]

als het gewone oog van een gemiddeld persoon het niet ziet, is het al lang goed volgens mij Laughing

Kleur hangt ook van zoveel factoren af waarschijnlijk.. lichtinval, helderheid, dikte van de lak, manier dat je ernaar kijkt,...

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 juni 2009 01:58 AM
  [ # 43 ]

Even een huishoudelijke mededeling.

ik heb een hele berg onnodige quotes gewist.

Quoten doe je op een ouder bericht.

Op het laatste bericht reageer je gewoon met


Bedankt Wink

 

Profiel  
 
ariec4
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 65
Geregistreerd: 31-03-2009

Gepost: 10 juni 2009 02:07 PM
  [ # 44 ]

Omdat ik bij de aanschaf heb gekozen voor een GC4P LB, heb ik niet zoveel aandacht geschonken aan de optie van gelaagde zijruiten. De optie ‘Pack Anti-Agression’ zou wat mij betreft goede uitbreiding zijn op het Ligne Business pakket. Ik houd dit soort tuig liever buiten de deur!

Bij mij is in het recente verleden meerdere keren ingebroken. Dan sta je middernacht bij Carglass die overigens prima service biedt. Men zuigt de auto zo goed mogelijk uit. Toch vind je een jaar later af en toe nog een glassplinter.

Maar tegenwoordig schuwt men ook niet om de ruit van de achterklep in te slaan. Dat is me inmiddels ook al eens overkomen. En dat nog wel in de stad op een koopavond in een drukke parkeergarage met veel winkelend publiek?! Tip: gebruik geen afdekzeil!

P.S.
In beide gevallen heeft de Politie de daders gepakt.

Grand C4 Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business

Profiel  
 
skremar
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 30-03-2007

- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Gepost: 10 juni 2009 03:42 PM
  [ # 45 ]

Wel ongelooflijk dat bij jou (ariec4) de daders gevonden zijn. Hier vroeg de politie of we wisten wie het gedaan had Shocked  . Daar negatief op geanwtoord, hun antwoord was dan: jah, dan zullen wij ‘t ook nie weten he Confused .

mvg

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook