Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Zwevers,
Na wat prutsen aan deurpanelen kwam ik het volgende apparaat tegen een “ware Bitron Video”!
Hierbij wat foto’s:
Na wat technisch babbelen en een peuk kwamen pa en ik (twee technici haha) tot de conclusie, dit is een apparaatje voor de “één-druks” elektrische ramen.
Dit vanwege de dubbele relais schakeling en een soort timer o.i.d en aangezien de connectoren lijkt het wel een in- en output 12V, wat ook op het kastje staat.
We hebben geen schema en “googlen” levert niks op zover.
Wat voor idee hebben jullie?
Groet!
See, buy, fly C5 V6

Leeuwis schreef:Knappe foto’s, vooral het tafelblad staat er gelikt scherp op…. en die sokken… die kunnen echt niet meer hoor..
aansluitingen vind je op bladzijde 3, daarmee zou je de werking uit moeten kunnen knobbelen.
VroemmmmmNiels
Wat is er mis met mijn sokken?? Dat zijn geweldige Scapino sokken
Bedankt voor je gouden schema, hier kan ik wat mee.
Na Citromobile maar eens inbouwen met de juiste draadboom!
Dus hierbij meteen de vraag:
Heeft iemand nog een draadboom liggen?
See, buy, fly C5 V6

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Dat herken ik inderdaad als het ding wat de éénknops raamopen knop bedient
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):

Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Heee Sweef, heb je een Mehari gescoord?
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

sweef schreef:Dat herken ik inderdaad als het ding wat de éénknops raamopen knop bedient
Vandaag wezen zoeken op Citromobile, maar helaas, weinig spul voor een XM. Is er iemand hier met een draadboom over voor deze bediening? ‘k Kan het altijd nog zelf wel werkend krijgen door dat schema, maar wil het liefst gewoon mooi maken.
See, buy, fly C5 V6

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Paul Cornelisse schreef:Heee Sweef, heb je een Mehari gescoord?
Jejem, zeg Paul onder welke steen heb jij de laatste tijd gezeten ?

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
xm_turbo schreef:sweef schreef:Dat herken ik inderdaad als het ding wat de éénknops raamopen knop bedient
Vandaag wezen zoeken op Citromobile, maar helaas, weinig spul voor een XM. Is er iemand hier met een draadboom over voor deze bediening? ‘k Kan het altijd nog zelf wel werkend krijgen door dat schema, maar wil het liefst gewoon mooi maken.
Wij (Hielke en ik) hebben een V6 sloper, denk dat daar wel een draadboom inzit. Ik zal morgen (maandag avond) wel eens even neuzen in de deur.

Mark Nijenhuis schreef:xm_turbo schreef:sweef schreef:Dat herken ik inderdaad als het ding wat de éénknops raamopen knop bedient
Wij (Hielke en ik) hebben een V6 sloper, denk dat daar wel een draadboom inzit. Ik zal morgen (maandag avond) wel eens even neuzen in de deur.
Dat zal geweldig zijn! Ben heel benieuwd, ‘k heb het idee dat die “one-touche” niet zo heel veel op deze manier is gebouwd.
See, buy, fly C5 V6