Dag iedereen,
niet dat ik het veel doe, maar af en toe gaat een mens wel eens naar de carwash.. Meestal werken die dan met zo systemen waar je met 1 kant begeleid wordt door een systeem dat je wielen corrigeert.
Zou dit ook werken met diravi? Heb hier al vaak gelezen dat je niet aan de wielen kan draaien en dat hij dus enkel zien wielen beweegt als je aan het stuurwiel draait. Lijkt me, als die reling uw wiel wil goedzetten dat je het systeem dan wel forceert ?
Alvast dank!
ps; ooit al iemand naar Mont-Saint Michel geweest? Ga er in september naartoe, hopelijk met de (toekomstige) xm

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Een dergelijk wasstraat is geen probleem met de XM met diravi, ik ben er ook regelmatig door geweest.
Mt. St. Michel ben ik met de DS geweest, maar met de XM zal het ook een genot zijn
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Re: Diravi en carwash
stalsie schreef:
ps; ooit al iemand naar Mont-Saint Michel geweest? Ga er in september naartoe, hopelijk met de (toekomstige) xm
Ik niet, maar wel iemand anders met een DS:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=188159&postdays=0&postorder=asc&start=150
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Ik ben er ook geweest met m’n break. Op m’n desktop heb ik een mooie foto van m’n XM met de Mt St. Michel op de achtergrond…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja ik moet zegge met de cx had ik daar ook last van hoor carwash en diravi klote…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja ik moet zegge met de cx had ik daar ook last van hoor carwash en diravi klote…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Re: Diravi en carwash
stalsie schreef:ps; ooit al iemand naar Mont-Saint Michel geweest? Ga er in september naartoe, hopelijk met de (toekomstige) xm
Veel plezier daar!

Totaal aantal Berichten: 1185
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Ik ben er wel eens uitgeduwd… Niet echt ideaal dus. Als je er perfect recht in rijd zal het wel gaan, maar als je iets scheef staat…
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Nog geen last met diravi gehad in wasstraat.
Wèl naar Mt St Michel geweest: vorige zomer, met de nu Total lost TD van Lucas. MOOI!!
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Ik zie het probleem niet helemaal, ik heb over een periode van 20 jaar een stuk of 7 cx’en gehad en nog nooit een spons in m’n handen gehad.
Lekker in de carwash, dat ding trekt ‘m zelf wel recht, als je hem tenminste er scheef in gekregen hebt, het is tenslotte Diravi, dus in principe zet je hem er al recht in, veel makkelijker dan met gewone besturing.
Bij mij heeft de DIRAVI nooit voor problemen gezorgd, had er zelfs nooit over nagedacht…
Ook ik ben al meerdere malen naar de Mont St. Michel geweest, is echt de moeite waard joh…
Als je het stadje “beklimt” kom je allerlei leuke winkeltjes tegen alwaar je menig nagemaakt “oud” citroënkaartje kunt kopen.
Mooi en gezellig daar.
Wel oppassen dat je je auto goed parkeert anders kun je hem met vloed uit de zee halen…
Heb daar nog gezien hoe ze met man en macht een touringcar weer vlot probeerden te trekken die ietswat moeite had om uit het zand te komen met opkomend water haha.
Is wel gelukt uiteindelijk…
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.