2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Olielampje licht op bij (af)remmen van de auto
beringer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 15-06-2009

Gepost: 17 juni 2009 07:31 PM
  [ # 16 ]

Ik heb geen idee, ik ben een leek die voor reparaties aan z’n auto dat helemaal uit handen geeft aan de garage.

Wat ze gedaan hebben of allemaal vervangen beats me.

Gr,

Marcel

Profiel  
 
Citroënmonteurtje (verbannen)
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 944
Geregistreerd: 07-11-2008

Gepost: 17 juni 2009 10:43 PM
  [ # 17 ]

staat toch op de factuur wat er is vervangen ?

De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

Profiel  
 
ikdiederik
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 12-12-2008

- XM 3.0 V6 Pallas
Gepost: 17 juni 2009 10:57 PM
  [ # 18 ]

Ja maar op de factuur staat waarschijnlijk niet of ze de druk hebben gemeten. Kan me haast niet voorstellen dat ze dat niet doen vóór het vervangen van de sensor (anders verdienen ze een trap voor de billetjes), maar je weet het nooit. Die druk moet bovendien in dit geval dynamisch worden gemeten omdat deze storing zich niet continue voordoet. Daarom denk ik ook aan een scheurtje in de pakking van de aanzuigleiding van de pomp.

Sinds wanneer heb je dit probleem? Toevallig vlak na een beurt of kwam het ineens opzetten?

Klopt het dat je ook bij de C3 1.6 16v vrij makkelijk bij de pomp komt citroenmonteurtje?

Profiel  
 
Citroënmonteurtje (verbannen)
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 944
Geregistreerd: 07-11-2008

Gepost: 18 juni 2009 01:09 AM
  [ # 19 ]

Voor vervangen :staat 2 uur en een kwartier voor…


Als je het carter demonteert, zie je hem zitten maar daar is alles meegezegt…, pomp wordt aangedreven door een ketting.

De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

Profiel  
 
ikdiederik
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 12-12-2008