4 van de 50
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Versnellingspook schiet uit z’n achteruit
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 29 juni 2009 02:50 PM
  [ # 46 ]
Gelukkig hoeft het niet op korte termijn Very Happy Zo’n Sm is toch “voor derbij” cq een 2e auto dus kan rustig om me heenkijken.

Als je echt een SM wilt hebben, staan er toch wel een paar te koop in Frankrijk die aan je wensenpakket voldoen, lijkt me zo. Vorige week heb ik er een paar op het forum gezet onder ‘SM’s te koop’. Als je een SM zoekt, neem ik aan dat je bekend bent met Leboncoin. Daarna is het een kwestie van zoveel mogelijk detail foto’s vragen en het er dan op wagen met een reisje Frankrijk met aanhanger. Mocht de taal een probleem zijn, kun je me een PB sturen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7271
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 25 juli 2009 01:30 AM
  [ # 47 ]

Hier zal ik volgende week ff langs. De slang van de oliekoeler is kapot. Deze wordt volgende week (is mij verteld) vervangen…......

 

Wellicht dat iemand in de buurt eens een 1e blik wil werpen op deze Sm.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
U-Niek
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 23-10-2007

Gepost: 25 juli 2009 02:45 AM
  [ # 48 ]

Die hebben vroeger redelijk wat SM’s verkocht en in onderhoud gehad.
Er stond er altijd wel 1 in de showroom, maar ja das zo’n 15 jaar of langer geleden.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 06 augustus 2009 02:57 PM
  [ # 49 ]

Jammer Johan, dat de gezamenlijke inspanningen niet hebbe geleid tot vrolijk rondrijden in een SM. Het gaat goed komen. Je favoriete uitvoering staat nog steeds op Leboncoin:

http://www.leboncoin.fr/vi/60429739.htm?ca=7_s

Jammer, dat de adverteerder de telefoonverbinding verbrak toen ik mijn verhaal begon en niet meer opnam toen ik opnieuw belde. De auto staat helemaal in het Zuiden, in Saint Rémy de Provence, een beetje ver weg om te combineren met EuroCitro….

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7271
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2009 03:00 PM
  [ # 50 ]
citroen23 schreef:

Hier zal ik volgende week ff langs. De slang van de oliekoeler is kapot. Deze wordt volgende week (is mij verteld) vervangen…......

 

Wellicht dat iemand in de buurt eens een 1e blik wil werpen op deze Sm.

Hier zij “we” (peteryed en citroen23 red.) afgelopen woensdag nog langsgeweest. 1e indruk is goed. Nu alleen nog fff wachten tot ze de koppeling hebben vervangen.  Sad i.v.m. een proefrit.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2469
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 06 augustus 2009 03:01 PM
  [ # 51 ]

Wat een mooie wagen!  Welke kleur is dat? Surprised

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2469
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 06 augustus 2009 03:04 PM
  [ # 52 ]
citroen23 schreef:
citroen23 schreef:

Hier zal ik volgende week ff langs. De slang van de oliekoeler is kapot. Deze wordt volgende week (is mij verteld) vervangen…......

 

Wellicht dat iemand in de buurt eens een 1e blik wil werpen op deze Sm.

Hier zij “we” (peteryed en citroen23 red.) afgelopen woensdag nog langsgeweest. 1e indruk is goed. Nu alleen nog fff wachten tot ze de koppeling hebben vervangen.  Sad i.v.m. een proefrit.

is toch niets op 2 weekends krijg je dat gedaan e kan je ineens alles proper maken… Wink

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7271
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2009 03:05 PM
  [ # 53 ]
bxsport schreef:

Wat een mooie wagen!  Welke kleur is dat? Surprised

Ik vermoed Feuille dorée AC319 Wink

 

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 06 augustus 2009 03:13 PM
  [ # 54 ]

En deze staat er natuurlijk ook nog op:

http://www.leboncoin.fr/vi/59922412.htm?ca=7_s

Het interieur klopt helemaal voor jou. Als de auto naast het getint glas ook nog een airco heeft en wel helemaal gaaf is, heb je een goede basis. In een origineel kleurtje terugbrengen, de specifieke SM dingetjes doen… Ik denk persoonlijk, dat het lastig wordt om een al gemodificeerde foutloze SM zonder plaatwerk te vinden voor minder dan 25 k.

Deze auto staat nog dicht in de buurt ook, in de buurt van Lille. Daar ben je zo en overigens ook prima te doen op weg naar EuroCitro.

Mmm, misschien toch een origineel kleurtje, kijkend naar de hiervoor gegeven link naar de duitse clubsite, rouge de rio ?

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 06 augustus 2009 03:54 PM
  [ # 55 ]

Neen! Is geen origineel rouge de rio.
Johan is op de hoogte van deze SM. Wink

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 06 augustus 2009 03:56 PM
  [ # 56 ]

Wat heeft Krimpen aan de Ijsel opgeleverd,Johan?

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 augustus 2009 07:19 PM
  [ # 57 ]
citroen23 schreef:
bxsport schreef:

Wat een mooie wagen!  Welke kleur is dat? Surprised

Ik vermoed Feuille dorée AC319 Wink

 

Ik denk dat het Or de Simiane is AC326. Hij is wel donkerder van kleur. Wel een mooie auto en zag er op het eerste oog veel beter uit dan dat ding in Frankrijk. Ik hoop dat ze snel de koppeling gemaakt hebben en nog belangrijker dat ze jou dan ook werkelijk terugbellen.

Trouwens het voorstel van robin visser is ook erg mooi.

 

Jammer van de BX schakelaars voor de ramen.  Wink Maar ja daar zal het niet om over gaan.

In de buurt van Avignon. Zeg blooper dan kunnen we gelijk even over de Millau brug gaan en als je dan met de C6 wil doen kan ik dat wel begrijpen hoor en doen we dat gewoon heb ik geen problemen mee. Wink  Very Happy

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7271
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2009 07:41 PM
  [ # 58 ]
Blooper1963 schreef:

Wat heeft Krimpen aan de Ijsel opgeleverd,Johan?

absoluut beter Very Happy Als…........... die van frankrijk er zo uitzag had ik ‘m voor 12k meegenomen. Nu, zoals peteryed al gemeld had, maar fff wachten tot de koppeling vervangen is. Ondertussen rustig verder kijken.
Dus eventuele, te koop staande, gespotte Sm: laat maar weten/horen.

Peteryed schreef:

Ik denk dat het Or de Simiane is AC326. Hij is wel donkerder van kleur.

Qua bouwjaar en orginaliteit zou dat inderdaad alleen maar Or de Simiane AC326 kunnen zijn.

link

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 06 augustus 2009 11:10 PM
  [ # 59 ]
Peteryed schreef:

Trouwens het voorstel van robin visser is ook erg mooi.

 

Ook jammer van de zetels.Deze lijken serieus bleek en te nieuw om nog origineel te zijn. Wink

In de buurt van Avignon. Zeg blooper dan kunnen we gelijk even over de Millau brug gaan en als je dan met de C6 wil doen kan ik dat wel begrijpen hoor en doen we dat gewoon heb ik geen problemen mee. Wink  Very Happy

Yep!Alleen jammer dat ik nu niet kan,aangezien ik morgen naar het slachthuis moet. Laughing

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 augustus 2009 11:37 PM
  [ # 60 ]
Blooper1963 schreef:

Yep!Alleen jammer dat ik nu niet kan,aangezien ik morgen naar het slachthuis moet. Laughing

Ach als de man toch nooit opneemt zal het wel even duren voordat hij verkocht wordt.

Sterkte en succes morgen, Blooper. Dit slachthuis maakt je alleen maar beter. Wink

Profiel  
 
 
4 van de 50
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook