Totaal aantal Berichten: 7618
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Beetje lastig te zien zo, maar lijkt mij een Talbot Tagora.
Dat was nou net de bedoeling, dat het lastig was om te zien. Maar veel last heb je er niet van!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik heb stiekem altijd nog een zwak voor deze auto’s - de Simca-mannen zagen kans om de V6 uit de Peugeot 604 zonder hulpmiddelen als injectie toch nog stevig op te voeren. En wat een prachtig dashboard. Jammer dat ‘t een flop is gebleken. Straks weer even iets nieuws proberen te bekenken.
De vader van een vriendinnetje van mij had er zo een. Rare en aparte auto, ook omdat de wielen zo achterlijk ver naar binnen staan. Hij was wel snel en groot van binnen. Eigenlijk een model zoals een kind een auto tekent. De Volvo 760 heeft er ook wat van weg met dezelfde type wielkasten. Stamt ook uit dezelfde periode.

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Dat van die wielen - tja, dat krijg je als je een dikke auto moet bouwen op het onderstel van een 505/604. Met name bij de 604 viel het eigenlijk wel op dat het een vrij smalle auto was t.o.v. de comcurenten. Bij de 605 had Peugeot dat opgelost. Daar zit je voorin zover uit elkaar dat het de ideale auto is voor mensen die in scheiding liggen.
Wel weer op een idee gebracht.

Totaal aantal Berichten: 11886
- Xantia TD SX
Is dat nou een Lancia Gamma Berlina?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Volgens mij niet. Moeilijker dan het in eerste leek. Toch geen Jaguar XJS?

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Veel lelijker dan een Lancia Gamma Berlina. En eigenlijk lijkt ‘t ook niet echt. En ‘t is ook geen Jaguar. Tip: er is een link met de vorige opdracht.
Dus het is frans? Ik dacht even weer die speciale Peugeot 204 coupé van Auto BLue maar dat is m ook niet!

Totaal aantal Berichten: 280
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Ik zoek in de richting Lancia, het lijkt op de Monte Carlo/Scorpion.

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De basis is Frans. De productie niet. En deze versie heeft een carosserie die in de verste verte niet doet denken aan de franse basis er onder.
Lada Samara? Die rally-bak op een citroën onderstel?
Heb je daar een plaatje van Detlev?
Uhm nee. Als ik zo eens door de plaatjes heenga denk ik dat ik het gewoon fout heb, of het is een speciale versie waar ik geen plaatje van heb

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Stond de Samara op een Citroen-onderstel? Wat erg. Maar nee, geen Lada.