2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
HELP!! hoe bevestig ik een dakkoffer?
sandraatje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 17-07-2009

Gepost: 22 juli 2009 08:46 PM
  [ # 16 ]

Bedankt voor de reacties, ik laat tzt wel weten hoe het allemaal is afgelopen evt met foto’s.

Groeten, Sandra

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 23 juli 2009 12:11 PM
  [ # 17 ]

Fijne vakantie!  Very Happy

Profiel  
 
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 26 juli 2009 01:25 PM
  [ # 18 ]

Hoevaak moet er nog een dakkoffer op? Anders gewoon dichtkitten die gaatjes….

Overigens, konden er geen dragers op die je bij de deurposten inklemt?

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  
 
sandraatje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 17-07-2009

Gepost: 27 juli 2009 01:28 PM
  [ # 19 ]

Nee, die pastte er helaas ook niet op, haddden we ook geprobeerd.

Ik probeer wel rubberdopjes te zoeken die er inpassen of anders schroefjes die precies passen. Stel dat ik er tzt toch nog een koffer op wil zetten dan zit ik met gaten die volgepropt zitten met kit… hmmm… neh, probeer eerst toch met iets anders. Toch bedankt voor het meedenken.

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 04 augustus 2009 01:05 AM
  [ # 20 ]

ik heb zojuist een email gehad van een Engelse Citroen/Peugeot dealer, die ook veel onderdelen via Ebay verkoopt. Hij verkoopt de lengte dakrailing ook los. Hij is in 2 varianten verkrijgbaar. Chrome (506 euro per 2) en in het zwart (428 euro per 2). Dit is excl. verzendkosten van 53 euro. Hij zegt dat de dakrailing makkelijk zelf te monteren is

zie ook zijn winkel op Ebay

Profiel  
 
cornelus079
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 188
Geregistreerd: 17-08-2008

- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 165 aut exlusief
Gepost: 04 augustus 2009 09:31 PM
  [ # 21 ]

Ok maar dan moet je ook nog nieuwe strips hebben en ik denk dat die railings ook via iedere carroseriewerkplaats of na de tijd werker in NL zij te kopen.
Groeten, Gerard

Met citroen zoef je over de wereld

Profiel  
 
sandraatje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 17-07-2009

Gepost: 12 oktober 2009 09:39 AM
  [ # 22 ]

hallo,

Sorry,ik was helemaal vergeten hier nog een antwoord te zettn over de afloop van het monteren van de dakkoffer.

Beter kan ik zetten: het NIET monteren van de dakkoffer ;-( Het is dus niet gelukt. Nadat ik bij de dakkoffermeneer langs was geweest met mijn ontdekte gaatjes in het dak en de vraag of daar een koffer op kon en ik het antwoord reeg: ja, geen enkel probleem heb ik nergens meer naar gekeken en de dag voor vertrek ben ik naar de dakkoffer meneer gegaan om de koffer te laten monteren. Daar aangekomen kwam er toch doodleuk uit dat daar echt geen dakkoffer op kon omdat die points niet voor dakkoffers waren maar voor dakdragers. Ik kon dus teleurgesteld nar huis zonder dakkoffer en heb al mijn vakantie spullen zo in de auto moeten proppen incl kinderen.

Voor de mensen met een C4 zonder fixpoints geldt dus: Het monteren van een dakkoffer is echt niet mogelijk! Wel zitten er fixpoints om dakrailing te bevestigen. Je kunt dus wel dakrailing aanschaffen en dan de kofer eop laten bevestigen.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben al is het helaas niet het antwoord waar jullie op zaten te wachten.

Vriendelijke groeten,

Sandra

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook