2 van de 26
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Wimb’s XM: het einde.
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 31 augustus 2009 10:48 AM
  [ # 16 ]

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak Wink
Persoonlijk vind ik blokjesvelgen puke

Maar om jullie niet al te veel op de kast te jagen: ik zal de remklauwen niet Ferrarirood verven (En ook niet geel want ik heb een hekel aan die kleur).

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 13 oktober 2009 08:45 PM
  [ # 17 ]

Zo, tijd voor een updeet in dit draadje. De afgelopen tijd niet toegekomen aan het afwerken van het lijstje. Maar dat betekent niet dat ik niets gedaan heb. Zo heb ik een originele plip (Infradode dus) op de kop weten te tikken. Ik ben als een kind zo blij dat dit nu origineel is dance Wel een enorm gebeun om mijn ‘gewone’ sleutel met vijlen en zagen te transformeren tot klapsleutel. Voor het mooie moet ik nu de bedrading onder het handschoenenkastje fatsoeneren nu de after-market set eruit is.
Verder heb ik op de sloop een originele middenarmsteunverhoger gevonden. Zaaaliiiiig!!!!!!! halelujah
Ook de deuren afgesteld. De dame ziet er nu strak uit en veel minder windgeruis.
Samen met Gompy met de VC bezig geweest. De mijne nu aangepast met nieuwe VN’en en diodes. Het scheelt echt

Zoals ik hier aankondigde een paar keer met dat nadraaifenomeen bezig geweest. Voorlopige conclusie: wel of niet nadraaien wordt door het Bitron-relais bepaald.

En op dit moment heeft de dame geen hart cry Afgelopen zondag schoot ik met de ratel uit en brak de pijp van de aanvoerslang op de HD-pomp af. Nadere bestudering leerde dat dat al ‘ns gebeurd was en dat de aansluiting gelijmd was. Dat verklaart waarom de pomp van boven altijd nat was.

Bovendien ging de pomp de laatste weken steeds harder ratelen. Dus hopelijk een geluk bij een ongeluk.
Afijn, later deze week hoop ik de pomp van Xmbreak binnen te hebben en dan te kunnen monteren.

Oh ja, afgelopen weekend met Henk naar Lyon geweest om een CX te kopen. Leuk, maar ruim 40 uur zonder slaap is toch meer iets voor jongeren. Dat doe ik dus voorlopig niet meer Wink

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
hendrik69
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 485
Geregistreerd: 06-04-2007

- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Gepost: 14 oktober 2009 06:51 AM
  [ # 18 ]

Oh ja, afgelopen weekend met Henk naar Lyon geweest om een CX te kopen. Leuk, maar ruim 40 uur zonder slaap is toch meer iets voor jongeren. Dat doe ik dus voorlopig niet meer

En daar kan ik mij volledig in vinden. Laughing

Succes met de XM en mocht je ooit iets nodig hebben, als ik je kan helpen, vraag.

“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 14 oktober 2009 10:38 AM
  [ # 19 ]

Och wij zijn vrijdags vertrokken en waren zondags weer thuis, géén centje pijn Smile


Maare mooi ....... van die pomp.

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 14 oktober 2009 03:22 PM
  [ # 20 ]
wimb schreef:

Oh ja, afgelopen weekend met Henk naar Lyon geweest om een CX te kopen. Leuk, maar ruim 40 uur zonder slaap is toch meer iets voor jongeren. Dat doe ik dus voorlopig niet meer Wink

Watje Laughing

Wat die pompt betreft, je kunt er een goeie van een gewone 2 liter op zetten en let erop dat de snaar goed strak staat…..

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 14 oktober 2009 10:38 PM
  [ # 21 ]

Vanavond de pomp van Xmbreak binnen gekregen. Hem z’n huis is van metaal, die van de mijne van kunststof. Verder lijken ze identiek, dus morgen inbouwen.
Inderdaad, van die ouwe plunjerpompen zijn er maar 2 uitvoeringen: met een 110mm poelie voor de V6 en een 132mm voor alle overige modellen. Dus moet dat altijd wel goed gaan. De ellende begon pas met de 6+2 uitvoeringen. Daar zijn er nogal wat verschillende uitvoeringen van in omloop.

Ja, dat van die strakke snaar weet ik. Daarom is mijn pomp ook naar de Filistijnen; ik wilde de snaar strakker zetten maar schoot uit.

Ach wat Watje. Vroeguh, toen kerels nog echte mannen waren en vrouwen hun plaats wisten Wink
@ Mark: deden jullie die 3 dagen niet met iets dat leek op een overnachting in een echt bed?  wink

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 15 oktober 2009 11:01 PM
  [ # 22 ]

Vanavond de pomp gemonteerd, olie er in, slang aansluiten, starten en bidden….. En ja, de transplantatie is geslaagd dance

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 15 oktober 2009 11:03 PM
  [ # 23 ]
wimb schreef:

@ Mark: deden jullie die 3 dagen niet met iets dat leek op een overnachting in een echt bed?  wink


Ja, en wel gescheiden Mr. Green

 

Mooi Mooi, fijn dat de dame weer een hart heeft.

Profiel  
 
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 16 oktober 2009 11:59 PM
  [ # 24 ]
wimb schreef:

Vanavond de pomp gemonteerd, olie er in, slang aansluiten, starten en bidden….. En ja, de transplantatie is geslaagd dance

Mooi spul he Wink

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 17 oktober 2009 11:19 AM
  [ # 25 ]

Prachtig, ik voel me nu net dokter Barnard Laughing

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 25 oktober 2009 09:59 AM
  [ # 26 ]

Gisteren naar de sleutelmeeting van de XM-club geweest. Heel erg leuk en gezellig. Daar ook wat mensen versteld doen staan: gisteren liep ik daar zonder bril en konijnentanden. Eigenlijk net als WA alstie gaat als Alex van Buren Grin He Mark?

Afijn, toen ik mijn dame van de brug zou rijden, donderde achter haar een stalen werkkast om omdat er te veel lades openstonden. Jan de monteur heeft de val min of meer gebroken en we dachten dat er geen schade was. Helaas, toen ik weg wilde nog even gekeken. En toch een deuk en krassen rechts achter ohh
Maandag maar contact opnemen met Van der Maat hoe dat verder afgehandeld moet worden.

p.s. Hoe wijzig ik de titel van dit draadje? Kan ‘t niet meer vinden huh

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 25 oktober 2009 11:07 AM
  [ # 27 ]

Da’s zonde Wim.

De titel van het draadje wijzig je door je allereerste post te wijzigen.
Dan kun je n.l. ook de titel veranderen.

Ik heb iedere keer de pech dat, als er leuke Citroën meetingen zijn, ik moet werken.

Zo leer ik nooit de gezichten kennen achter de forumnamen en denk ik nog steeds dat jij een bril en konijnentanden hebt. haha

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 25 oktober 2009 11:21 AM
  [ # 28 ]

Hans, da’s inderdaad pech. Maar we blijven je lekker maken met ‘wat je allemaal gemist hebt’ tot je overstag gaat Wink
Inderdaad, via m’n eerste post de titel aangepast. Het lijkt wel Citroën: achteraf is het logisch Smile

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 25 oktober 2009 11:50 AM
  [ # 29 ]
wimb schreef:

gisteren liep ik daar zonder bril en konijnentanden. Eigenlijk net als WA alstie gaat als Alex van Buren Grin He Mark?


Nou nu je het zo zegt ik zie wel gelijkenis wink

Nee alle gekheid op een stokje, het was weer ouderwets gezellig en ik heb inderdaad de dame van Wim mogen bewonderen. Zeker geen gekke auto!!

Maare hoezo maandag nog bellen ? je was toch al wezen praten zaterdag nadien, of konden ze geen uitspraak doen?

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 25 oktober 2009 12:08 PM
  [ # 30 ]

Ik heb inderdaad met de mannen gesproken, maar (ook inderdaad) kon er zaterdag niets afgehandeld worden. Vandaar dat ik maandag contact opneem.
Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, is dat ik uit de reactie begreep dat we afgelopen zaterdag daar onverzekerd zouden hebben staan sleutelen.
Maar voordat ik ga doemdenken en stemming maken, eerst maar morgen afwachten. En vooral terugkijken op de leuke zaterdag Smile

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
 
2 van de 26
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook