Ik wil een DS
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4973

Gepost: 27 augustus 2009 07:38 PM

In de jaren 70 heb ik er een aantal gehad en nu ik al aan de verkeerde helft van mijn eigen 60er jaren verkeer wil ik weer een DS. Mijn voorkeur gaat uit naar een Pallas, het liefst met de tweede neus met tepellampen, maar de derde neus is ook geen ramp, of de eerste natuurlijk.

Cosmetisch boeit het me niet zo, als hij/zij maar in de basis goed is en niet verrot, een nieuw laagje lak is geen groot probleem en een ander deurtje vind ik ook wel.

Ik heb een mooie en vooral goede XM turbo CT geschorst staan en die mag weg voor een goede DS die wat nieuwe makeup nodig heeft. Dat moet toch mogelijk zijn, of zie ik dat verkeerd? Ik wil gewoon weer in zo’n zwevende dame rijden, je kunt zeggen dat zo’n XM ook zweeft en dat is ook wel zo, maar ik rijd er zo weinig mee dat zoiets per kilometer veel te duur is, vandaar.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 27 augustus 2009 07:55 PM
  [ # 1 ]

Je had toch al een oriëntatie-topic lopen? Ik stel voor om daar gewoon verder te gaan.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook