traction7c schreef:Ik heb die Aldi druppellader zojuist opgehaald: ik heb al een Ctek 3600, maar die is alleen 12V.
Voor mijn Traction heb ik een 6V nodig.
Ongelooflijk wat de Aldi voor € 14,99 biedt: deze is 6V én 12V en heeft een digitaal display, zodat je precies weet hoe de spanning van de accu is. Met 3 jaar garantie. Voor de ctek heb ik een veelvoud betaald, ik weet niet meer precies hoeveel.
Als ik de gebruiksaanwijzing (erg uitgebreid) goed lees, lijkt het verder wel een kopie van de ctek. Lijkt er ook als twee druppels water op. Aan-uit-knopje is zelfs identiek.
Ze gingen dan ook als warme broodjes door de kassa. De man achter mij had er ook een en die had al een ander Aldi filiaal hier in het dorp bezocht waar deze laders al uitverkocht waren (1 uur na opening van de winkel). Aanrader voor deze prijs!
Helaas waren ze bij ons om 10u al op. En ik ga er toch echt niet in m’n slaapzak voor de deur liggen. Heeft iemand er misschien 2 gekocht?
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 pret a remettre en route