Nieuw hier, Citroën in herhaling
frank8265
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 22-11-2009

- Berlingo 1.8i Multispace
Gepost: 23 november 2009 07:41 AM

Hallo allemaal,

Als nieuwe bezoeker / forum gebruiker hier wou ik mezelf ook even voorstellen.
Mijn naam is Frank, een zeeuws vlaming van bouwjaar ‘65. Vanaf volgend weekend ga ik weer een in Citroën rijden. Jaren geleden al eens tot volle tevredenheid in een BX 19 TRI gereden en nu na enkele uitstapjes naar andere merken / soorten terug aan de Citroën. Een Berlingo 1.8I van 1997.
Tja, nieuwe auto’s zijn aan mij niet besteed!  tongue wink
( een overzicht van mijn automobiele historie kan je hier lezen. )

Aanstaande vrijdag hoop ik de Berlingo op te kunnen halen en kan het genieten weer beginnen. En omdat ik de auto toch een beetje naar m’n eigen stijl wil aankleden / aanpassen ben ik via het zoeken op internet hier neergestreken. Het zal niet echt pimpen of tunen worden, gewoon een persoonlijke noot. En áls er al eens iets op mocht doen, is een vraagbaak zoals dit forum altijd handig natuurlijk.

Groeten,

Frank

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 23 november 2009 12:24 PM
  [ # 1 ]

Welkom hier, en veel plezier op het forum. In het berlingohoekje zijn inderdaad heel veel mooie en creatieve oplossingen te vinden om je auto een beetje aan jouw wensen aan te passen.

Profiel  
 
Gepost: 23 november 2009 12:50 PM
  [ # 2 ]

Ha kijk eindelijk weer eens een streekgenoot erbij. Welkom en ik hoop dat je hier zult kunnen vinden wat je zoekt en meer.

Profiel  
 
frank8265
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 22-11-2009

- Berlingo 1.8i Multispace
Gepost: 23 november 2009 12:58 PM
  [ # 3 ]

Bedankt voor het welkom!

Ik ben al flink aan het rondstruinen geweest op het Berlingo gedeelte van het forum en al redelijk wat wijzer geworden. En dat nog vóór ik m’n karretje heb!
Ik vind het trouwens een goed forum hier! Zeker te weten dat ik hier nog veel nut van zal hebben.  very good

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook