Deze prestige staat al heeeeel lang te koop,de huidige eigenaar raakt de auto maar niet kwijt
Je bedoelt die blauwe van marktplaats denk ik? Want die rooie franse staat volgens mij pas net te koop.
Inderdaad die blauwe!!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
bonetone schreef:Ik zat net bij drtheo te kijken naar de motoren, trd turbo 2 is geleverd vanaf modeljaar 1988, kan dus bouwjaar ‘87 zijn.
Dus het meest waarschijnlijke is dat het een prestige is waar een ander blok in is gezet.
Net als deze.
Goh die lijkt verdacht veel op die wagen die gerestaureerd is door Citonda - Prestige alleen deze is wel uit 1987.
Ja lijkt er wel op. Maar bij die ene van marktplaats is er dus een trd2 blok in gelegd.
De rode limousine turbo, daar ben ik mee aan het mailen. Maar dat dacht ik dus ook al, is prestige met met diesel motor.
Op de foto is bekleding ook al zo los, kan nooit met 150k. Verder denk ik dat ie schade heeft gehad. Wat denken jullie??
Let maar eens op het regen gootje. En op de bovenste dwarsbalk, die is raar gelast.
Het leek me wel wat!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
hadden we deze TRD Turbo 2 in Rouge Florentine al niet eerder gezien?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Iemand nog een Serie 2 GTi, met airco én schuifdak? Schuifdak ziet er op de foto’s nog aardig uit! Maar je weet natuurlijk nooit hoe het er echt uit ziet… Hoewel een schuifdak natuurlijk een recept voor roest-rampspoed lijkt, persoonlijk vind ik het één van de allergaafste opties. Het is alleen zo jammer dat het bijna altijd ellende inhoudt… [offtopic] zijn er eigenlijk forummers met nog een ‘werkend’ schuifdak? [/offtopic]
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Tinfoil schreef:hadden we deze TRD Turbo 2 in Rouge Florentine al niet eerder gezien?
Ik dacht het niet…
Ik vind rood op een Serie 2 toch nog steeds ietwat ‘goedkoop’ ogen, net als wit. Op een Serie 1 is dat toch mooier… In my humble opinion
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jammer dat ik hier de plaatjes van leboncoin niet kan openen, maar een Rouge Florentin serie 2 is voor mij nu juist één van de mooiste combinaties. Wil wel een break in die kleur…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Op serie 2 is dat wat mij betreft ook de mooiste kleur. Stel je voor, dat de auto van begin 87 op kenteken en productie 86 is en een belastingvrijstelling krijgt, dan heb je een echt leuke CX.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gaat dat zo werken dan? Gaat toch op registratiedatum? Of is dat een discussiepunt in de regelgeving o.i.d.? In dat geval jammer dat mijn break niet 4 jaar bij de dealer heeft gestaan voordat ie verkocht werd…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Was deze Limo al voorbij gekomen?
Bumpers kloppen niet en asbak ook niet….... Ook komt de kleur van het interieur icm met het type CX en het bouwjaar mij vreemd voor, maar dat kan aan mij liggen.
Wel een apart kleur voor een Limo!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Nelis Infra schreef:Tinfoil schreef:hadden we deze TRD Turbo 2 in Rouge Florentine al niet eerder gezien?
Ik dacht het niet…
Ik vind rood op een Serie 2 toch nog steeds ietwat ‘goedkoop’ ogen, net als wit. Op een Serie 1 is dat toch mooier… In my humble opinion
een gti turbo in het rood vindt ik de max!!!
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Nelis Infra schreef:Iemand nog een Serie 2 GTi, met airco én schuifdak? Schuifdak ziet er op de foto’s nog aardig uit! Maar je weet natuurlijk nooit hoe het er echt uit ziet… Hoewel een schuifdak natuurlijk een recept voor roest-rampspoed lijkt, persoonlijk vind ik het één van de allergaafste opties. Het is alleen zo jammer dat het bijna altijd ellende inhoudt… [offtopic] zijn er eigenlijk forummers met nog een ‘werkend’ schuifdak? [/offtopic]
ja hoor mijn schuifdak in de 22trs werkt perfect!
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!