alleen vind ik het verhaal een beetje rammelen.
“Auto gaat weg omdat we er te weinig gebruik van maken en nog een 206 CC hebben.”
Ze is in september 2010 op NL-kenteken gezet; ik vraag me af hoeveel gebruik je er dan van hebt kunnen maken.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Dat idee had ik ook al. Het is gewoon een handelaar met een lulverhaal.
Niks mis met handel, maar hang er dan niet zo’n doorzichtig lulverhaal aan.
Maar goed, het gaat om de auto en niet om het verhaal van de verkoper.
Hoe komen jullie erbij dat het een handelaar zou moeten zijn,hij schrijft dat de auto is te bezichtigen in Den-Haag waar hij nu woont.
Ik denk juist dat hij uit Frankrijk terug is gekomen waar hij heeft gewoond en de auto mee heeft genomen,die hij daar al in bezit had,zou kunnen toch.
Als het werkelijk een handelaar was geweest dan waren de fotos zowiezo een stuk beter genomen. Misschien ga ik wel even kijken. Ik woon in de buurt, dus.
ik heb niet gezegd dat het een handelaar met een slap verhaal is; alleen dat het verhaal in de advertentie rammelt. In mijn ervaring duurt eerlijkheid altijd het langst. Niets mis met eigen import na een verhuizing, maar zeg dat dan gewoon; nu moeten mensen gissen en dat werkt insinuaties in de hand.
Maar goed; da’s allemaal off topic ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
daan schreef:Hoe komen jullie erbij dat het een handelaar zou moeten zijn,hij schrijft dat de auto is te bezichtigen in Den-Haag waar hij nu woont.
Ik denk juist dat hij uit Frankrijk terug is gekomen waar hij heeft gewoond en de auto mee heeft genomen,die hij daar al in bezit had,zou kunnen toch.
Het is gewoon de indruk die ik krijg, maar dat maakt verder niks uit.
Als woonplaats staat er naast de advertentie ook Naarden. Misschien is hij van Naarden naar Den Haag verhuisd? En heeft hij de auto uit Frankrijk geïmporteerd om hier te verhandelen?
Ach, waar we ons al niet druk over kunnen maken. Wie de auto interessant vindt, moet maar gewoon gaan kijken en als deze de prijs waard is, dan doet het hele verhaal er verder niet toe.
Jacco inderdaad iemand die de auto aantrekkelijk vind moet maar gewoon gaan kijken en eventueel de auto kopen,trouwens ben wel benieuwd of dimmar hier nog met zijn verhaal terug komt.

Totaal aantal Berichten: 227
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Op marktplaats zag ik net deze blauwe athena uit 1982:
http://auto.marktplaats.nl/citroen/418522772-citroen-cx-athena-2000-1982.html
Op Speurders staat ie ook, wel van andere adverteerder, voor een andere prijs en met andere telefoonnummer:
http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-cx-athena-2000-79225065.html?q=citroen+cx
Eigenlijk zijn we op zoek naar een blue delta, oranje of knal groene serie I maar toch…

Totaal aantal Berichten: 227
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Ook nog naar deze gaan kijken gisteren; in Tourcoing. Prachtig interieur, lijkt hard maar omdat we nogal plotseling kwamen was de eigenaar aan het werk en de accu was leeg. Wel jammer dat ie phase II strips op de zijkant had gemaakt en waren wat kleine roestplekjes maar het interieur leek wel nieuw! De velgen die op deze foto staan zitten er (gelukkig) niet meer op)
Ook was onderkant van de deuren met soort blauwe hammerite geverfd en was het dak gekrast.
Wel liefhebber; hij had nog 3 xm’s, een sm enzomeer.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ik zou die van marktplaats nemen dan….
en leuk dat je een CX zoekt maar het zijn niet de makkelijkste kleuren,
met een serie 1 groen bedoel je waarschijnlijk een Vert Iroise of Vert Papyrus zeldzame kleuren en die oranje Mandarine kun je waarschijnlijk wel vergeten, die zie je bijna nooit. Het zijn zowiezo wel allemaal mooie kleuren.
edit: die blauwe is natuurlijk fantastisch en een in de orginele lak zittend exemplaar zonder roestvlekken, krassen of verschoten lak vind je waarschijnlijk niet. Als ie verder hard is kun je hem altijd een keer strak maken en overspuiten kun je gelijk de orginele strips er weer opzetten. Alleen jammer dat ie geen Diravi heeft.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Iemand nog 15” velgen onder zijn/haar CX? Ik vind ze wel strak, maar onder een mijn Limo!? Kweenie…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Leuke pallas diesel op marktplaats alleen de km stand is geen 158d maar 258d km stond vorige week nog op leboncoin te koop.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Sputnik schreef:Eigenlijk zijn we op zoek naar een blue delta, oranje of knal groene serie I maar toch…
Goed zo!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
25trd schreef:Iemand nog 15” velgen onder zijn/haar CX? Ik vind ze wel strak, maar onder een mijn Limo!? Kweenie…
Zijn dat geen Delta Mics?
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Je bedoelt de roues resins van een SM? Nee.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)