Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
^ Ik ook…!
En dan nog deze Pallas die al was gemeld in het draadje van Mark. Ik zet hem nog even hier neer want ik vind het ook een waanzinnig mooie dame!
Wat zijn die knopjes voor de pook? Is dat de spiegelbediening bij dat type console?
par eXeMple! schreef:^ Ik ook…!
En dan nog deze Pallas die al was gemeld in het draadje van Mark. Ik zet hem nog even hier neer want ik vind het ook een waanzinnig mooie dame!
Wat zijn die knopjes voor de pook? Is dat de spiegelbediening bij dat type console?
dat lijkt er wel op, maar is niet zoals het hoort [volgens mij]
voor de linker spiegel moet de schakelaar in het deurpaneel ,zo;n beetje tegenover de spiegel
voor de rechter moet ie dan ergens onder het plaatje met het schakelpatroon
hmmm… zit me net af te vragen of dit bouwjaar wel geleverd is met elekt.spiegels

Totaal aantal Berichten: 2532
- C35 Hilton XLS
Die knopjes zijn van boven naar onder
raambediening
binnenverlichting
achterruitverwarming
dus die knopjes voor de pook zullen wel voor de spiegels dienen en zitten daar niet van orgine.
die spiegels waren volgens mij toen nog een optie, sowieso de rechter.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 227
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Wij zijn een keer naar die auto gaan kijken. Prachtig gaaf interieur en ook de rest van de auto is in erg goede, strakke staat!
algra schreef:voor de rechter moet ie dan ergens onder het plaatje met het schakelpatroon hmmm… zit me net af te vragen of dit bouwjaar wel geleverd is met elekt.spiegels
Of in het bakje in de middenconsole onder de radio.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ja, maar niet in het console met de ronde ventilatieroosters. Werden toen al el. spiegels geleverd en waar zat dan de bediening van de rechter spiegel?
Op die foto lijkt het alsof er 2 joy-stickies (...) voor de pook zitten.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Wil iemand deze even kopen zodat ik ‘m niet meer kan kopen? Of je mag me ook vertellen dat deze zo krokant is dat ze niet meer door de apk komt
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
De huidige eigenaar heeft er een jaartje van kunnen genieten ,maar hoogstwaarschijnlijk is de auto te krokant dat alleen sloop verantwoord is.

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Blok ziet er ook niet echt gezond uit. Olielekkage? Of is mijn leken-visie weer eens te overduidelijk? Wel een leuke serie 1 BX…
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
meh, mijn blok ziet er niet heel veel schoner uit
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Een bodem van een CX is goed te repareren en de voorzijde van de wielbakken ook en anders heb je voor Eur 675 een hoop onderdelen, als je interesse hebt moet je gewoon gaan kijken, wat voor de 1 onoverkomellijk lijkt is voor een ander piece of cake.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Robin Visser schreef:algra schreef:voor de rechter moet ie dan ergens onder het plaatje met het schakelpatroon hmmm… zit me net af te vragen of dit bouwjaar wel geleverd is met elekt.spiegels
Of in het bakje in de middenconsole onder de radio.
ja en dat heeft deze niet,dat is dan ook de reden waarom ik begon te twijfelen
Alleen nog een bordeelrood interieur erin en hij is helemaal af.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
yke schreef:
Erg mooi idd!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!