de auto is in december 2010 nog van eigenaar gewisseld; het 1-tje op de kentekenplaat betekent dat er iets aan de hand is geweest met de papieren. Dat hoeft niets te zijn, maar toch; het totale plaatje klinkt niet erg fris ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Dus mochten er geinteresseerden zijn dan even heel goed op het chassisnummer letten je weet maar nooit!!!
Dit lijkt toch in de categorie “hoe dom kun je wezen” te vallen. Een kenteken van een 2.0 break uit 1982 op een TRI automaat van rond 1988 plakken. Maar goed, voorlopig het voordeel van de twijfel.























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Hoe diep kan je zinken als ambulance??
De lijken blijven wel mooi koel achterin die enorme bak
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break














































Totaal aantal Berichten: 43413
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
25trd schreef:
Hoe diep kan je zinken als ambulance??
![]()
In Frankrijk was/is het zo dat een ambulance maximaal 10 jaar als ambu in gebruik mocht zijn. Omdat vele auto’s na 10 jaar nog lang niet op zijn werden ze vervolgens aangepast voor lijkvervoer, wat vaak door dezelde onderneming verzorgd werd.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste





















Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Dus als je mazzel had kon je een groot aantal keer mee als passagier…...



















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Iemand nog een GTi turbo blok?
Of een 20 RE?
Of een Blakende Blauwe?
Way out in the water, see it swimming.
Die blauwe is wel gaaf!





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Deze stond lang geleden ook al te koop volgens mij en toen zonder schade wel eentje met een rood interieur zo te zien.
Mark
CX 2000 pallas ‘78























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Loopt, heeft ballen en is voor ‘onder dellen’.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
zijn dit originele CX-velgen?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250




Totaal aantal Berichten: 227
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Een fraaie roque brun uit 1975!
http://www.leboncoin.fr/voitures/209964997.htm?ca=12_s
Tinfoil schreef:zijn dit originele CX-velgen?
Zijn dat niet Ronal Turbo-velgen?
Staat prima, moet ik zeggen.














































Totaal aantal Berichten: 43413
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat zijn alfa velgen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste