Nelis Infra schreef:
Nee, nee! Ik weet het nog beter! De gulden middenweg!
[x] Soort van automaat
C-Matic, is dat een half-automaat zoals in een DS? Wel schakelen, niet koppelen?

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Aan die gulden middenweg kleeft wel wat werk, in ieder geval aan de carrosserie:
- motorkap heeft andere kleur dan beide voorspatschermen
- beide voorspatschermen gedeukt
- spatscherm rechtsachter heeft afwijkende kleur
- afdekplaten van beide C-stijlen ontbreken
- rubber stootblokken voor ontbreken
- middenstuk van keienvanger ontbreekt
- rechterdeel keienvanger verroest
- roestplek aan achterklep
En dat is waarschijnlijk nog lang niet alles…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
M Citroen schreef:Nelis Infra schreef:
Nee, nee! Ik weet het nog beter! De gulden middenweg!
[x] Soort van automaat
C-Matic, is dat een half-automaat zoals in een DS? Wel schakelen, niet koppelen?
Yup. Ik weet niet hoe het in een DS is, maar wel schakelen niet koppelen is about the gist of it!
Way out in the water, see it swimming.

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
RensKorevaar schreef:Aan die gulden middenweg kleeft wel wat werk, in ieder geval aan de carrosserie:
- motorkap heeft andere kleur dan beide voorspatschermen
- beide voorspatschermen gedeukt
- spatscherm rechtsachter heeft afwijkende kleur
- afdekplaten van beide C-stijlen ontbreken
- rubber stootblokken voor ontbreken
- middenstuk van keienvanger ontbreekt
- rechterdeel keienvanger verroest
- roestplek aan achterklep
En dat is waarschijnlijk nog lang niet alles…
Maar voor de ‘full monty’ (8250 EUR) doen ze wel alles.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Hier een vroeg exemplaar voor een nette prijs, wel wat deukjes links en rechts, maar je krijgt er dan wel weer een set deurpanelen bij als reserve, jammer dat ik een andere kleur nodig heb en een set zonder zwengelgaten…
en voor wie ze mooi vind een compleet paar nieuwe morette, kosten wel bijna de helft van de vorige CX
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2400 Super
Dit zou best eens een goede “schuurvondst” kunnen zijn. In ieder geval is hij lekker stoffig. Toch meen ik me vaag te herinneren dat deze adverteerder al eerder aanbiedingen deed die te mooi waren om waar te zijn. Ik zal er eens een e-mailtje aan wagen en zien of er serieus gereageerd wordt…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Het is iig geen Prestige want diesel, maar ook geen Limousine. VIP interieur en de achterbank veel te dicht bij de voorstoel.

- CX 2400 Super
Een ongekend snelle reactie en naar het schijnt een eerlijke:
Une erreur à corriger, il ne s’agit pas d’une CX prestige, mais d’une CX 25 TURBO DIESEL. J’ai bien sûr la carte grise. D’autre part, cette voiture a en effet été immobilisée depuis 8 ans environ. Elle fonctionnait très bien et a subi toutes les révisions jusqu’en 2003, date à laquelle je ne l’ai plus assurée, n’en ayant plus l’utilité. Quelques points de rouille, peu significatifs.
Dus wie voor weinig geld een TD wil kopen, die kan er morgen gaan kijken!

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
In mijn ogen afzichtelijk dat bi-color, maar dat is vloeken in de kerk

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Bovendien er achteraf ingezet, klopt niet met bouwjaar, kleur van deurpanelen en tapijt. Maar of dat storend is, is evenzeer smaakafhankelijk. Voor mij hoeft het ook niet.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Nelis Infra schreef:In mijn ogen afzichtelijk dat bi-color, maar dat is vloeken in de kerk
Die CX stond begin 2010 ook te koop. Als ik het me goed kan herinneren was hij toen goedkoper.
Ik heb die auto 2 jaar geleden ook al bij DS partner-garage Sanders zie staan. Is niet echt een frisse hoor…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
DSuper1970 schreef:. Is niet echt een frisse hoor…
Dat behoeft wat nadere uitleg zo op de foto zie ik niks vreemds,en van het leer daar moet je van houden.
Hoi,
Er staat een belastingvrije series I prestige te koop bij Nauta bandeservices in Groningen (Scandinavieweg, achter de IKEA). Nu nog op Frans kenteken, maar NL kentekens komen erbij.
Ik heb geen foto’s, wil ik nog wel maken hoor voor de liefhebber.
Gaat om een bruin grijze met beige leer van binnen. Nauta zegt dat de motor loopt en de auto hard is. Wegens tijdgebrek gaat hij weg voor een vraagprijs van E2000. Daarbij krijg je dan een nieuw leren interieur (naar het schijnt).
Verder weet ik er eigenlijk weinig van. Hij vroeg of ik iemand wist opzoek naar een Prestige. Vandaar deze post. Dus kom maar naar beneden, en slaaaah uw slag!

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
daan schreef:DSuper1970 schreef:. Is niet echt een frisse hoor…
Dat behoeft wat nadere uitleg zo op de foto zie ik niks vreemds,en van het leer daar moet je van houden.
Deurklinken kloppen niet bij een GTi, horen zwart te zijn. Het is duidelijk dat eraan “geklust” is. Koplampen zijn ook roestig… Hoort bij een 83’er ook geen andere grille?