



























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
moet ze wel melden dat ie omgekat is
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
erikkuiper schreef:Ze heeft een cx gekocht.
Eentje uit 1983 ,dat is toch wel duidelijk lijkt me
Nee stelletje bozo’s, ik heb al CX’en genoeg!
Ik heb hem aangegeven op Marktplaats natuurlijk en hij is daardoor verwijderd!
(of kan ook zijn dat een andere stakker hem gekocht heeft natuurlijk)
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive














































Totaal aantal Berichten: 43406
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
La Léo schreef:Ik heb hem aangegeven op Marktplaats natuurlijk en hij is daardoor verwijderd!
je was vast niet de enige
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nou hopelijk niet!
Als we met z’n allen alert blijven kunnen we samen de markt een beetje zuiver proberen te houden.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
okay, terug bij de les: wie gaat deze schoonheid ophalen?
Het blijft me intrigeren, zo’n 25RI en voor die paar centen ...
Zou het nog wat kunnen zijn?
Dit zou een leuke bedrijfsauto zijn, maar wat is het voor een blok dat ik daar zie? Ik herken geen Douvrin, maar ook geen 25GTI blok.
Iemand?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Die 25 RI is geen verkeerde auto,als je niet om een paar franse deuken geeft is deze auto zeker de moeite waard.
Wat betreft die bedrijfsauto daar ligt gewoon het oude DS blok in klopt dus niet met de leeftijd van de auto.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
En waarschijnlijk dus niet vooruit te tráppen!
Daar hoort minstens een turbodieselblok, in wil je een beetje gang kunnen maken met zo’n gevaarte.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Wel apart: een Tissier waar nog een extra Tissier dak op lijkt te zitten voor nog wat extra ruimte. Is natuurlijk ook hard nodig, je kunt er anders niets in kwijt. De Tissier DSsen waren ook meestal gewone 2 liters. In de hoop dat de krantenrijders niet nòg harder gingen rijden.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Kan natuurlijk best kloppen, die Tissier. Ik kan me zo voorstellen dat Tissier ook wel CX-en van enkele jaren oud gebruikte om aan te passen, en dat die na aanpassing opnieuw werden aangemeld. Wat het blok en ook het latere bouwjaar in de advertentie zou verklaren.
@ Tinfoil: de lol is er wel af als je die bij de klant voor de deur moet inparkeren…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
dit zou best weleens een leuke deal kunnen zijn; 3500 euries voor 2 PT2’s met leer. Leer van de grijze omzetten in de zwarte en je hebt een heel aardige auto, zo lijkt ...
of een mooi tussenmodel GTI turbo, met airco!
Een fraaie GTI met Frans deukje en een flesje Calvados cadeau bij aanschaf
een verse paint job op deze 22TRS?
Voor de kilometers ziet ze er erg goed uit ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ze bestaan nog steeds van een oud dametje geweest,
Mark
CX 2000 pallas ‘78




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Jammer dat het een twee liter is
Voor de rest kan die wel eens knetter hard wezen.
Ben benieuwd hoelang deze te koop blijft.
Misschien wel wat voor reflex?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mooi. Daarvoor hoef je dus niet altijd op zoek te gaan naar oude Franse baasjes.
En helaas met schuifdak.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ach - als dat dak nog goed is en je niet te lang bent, kan het best leuk zijn, hoor.