One Night Stand—Verdwaald
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 07 oktober 2004 12:39 AM

Vanavond om 21 uur was op Nederland 3 een korte Nederlandse film, genaamd: One Night Stand—Verdwaald.
Hierin was behoorlijk vaak een Burton te zien.
Ik zag het te laat en kon hem niet meer opnemen. Laat Burton nu net een van de laatste type Citroën zijn waarvan ik nog geen filmpje heb op mijn site Sad
Misschien iemand die het heeft opgenomen?

Profiel  
 
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 07 oktober 2004 01:54 AM
  [ # 1 ]

Hmm.. zal morgen een informeren bij mijn ouders en/of oom of die ergens op de pc een filmpie hebben staan.. Mijn oom rijdt een Burton. Das die zal best wat hebben denk ik….

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 07 oktober 2004 12:35 PM
  [ # 2 ]
Thrillseekah schreef:

Hmm.. zal morgen een informeren bij mijn ouders en/of oom of die ergens op de pc een filmpie hebben staan.. Mijn oom rijdt een Burton. Das die zal best wat hebben denk ik….

Ja, dat is ook heel erg mooi. Ben nieuwsgierig.

Profiel  
 
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 09 oktober 2004 02:11 PM
  [ # 3 ]

Ze hebben dus geen enkele film op de pc staan.. helaas..

Maar er staat/stond me iets bij van een aflevering van “de grote beurt” waarin een Eend omgebouwd wordt tot Burton.. Misschien dat daar filmpjes van te vinden zijn.. Ik heb wel de pagina gevonden voor de betreffende aflevering.. Misschien kun je er wat mee..

KLIK HIER

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 09 oktober 2004 10:09 PM
  [ # 4 ]
Thrillseekah schreef:

Ze hebben dus geen enkele film op de pc staan.. helaas..

Maar er staat/stond me iets bij van een aflevering van “de grote beurt” waarin een Eend omgebouwd wordt tot Burton.. Misschien dat daar filmpjes van te vinden zijn.. Ik heb wel de pagina gevonden voor de betreffende aflevering.. Misschien kun je er wat mee..

KLIK HIER

Ja, die heb ik, als alles goed is, ook opgenomen en staat nog op een videoband. Het wordt tijd voor de langer winteravond, want ik heb nog zoveel films op band staan die voor mijn website verwerkt moeten worden…

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 10 oktober 2004 04:55 PM
  [ # 5 ]

Neem eens contact op met die gasten in Hilversum, dikke kans dat ze je een band opsturen…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 11 oktober 2004 02:31 AM
  [ # 6 ]
Simpele Ziel schreef:

Neem eens contact op met die gasten in Hilversum, dikke kans dat ze je een band opsturen…

Die gasten in Hilversum doen maar erg weinig.
Ik heb ooit Wannahaves gemaild toen hun een reportage hadden gehad over Duckhunt. Ik kreeg toen een keurig mailtje terug dat de reportage te zien was op hun website. Maar ja, dan kan ik er nog niets mee. Later was deze ook verdwenen van hun site. Toen nogmaals contact opgenomen en toen kreeg ik bericht terug dat de site gerestyled werd en dat het filmpje er binnenkort weer op zou staan. Dit is inmiddels meer dan een jaar geleden.
Dus of hun zomaar ff een band opsturen, ik geef mezelf weinig kans Sad

Profiel  
 
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 11 oktober 2004 08:01 PM
  [ # 7 ]

Ik kom net wel een site tegen met 3 amateurfilmpjes erop.. Misschien heb je er wat aan, en zo niet.. Sja dan niet Laughing

HIERO!!!!!

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 12 oktober 2004 02:00 AM
  [ # 8 ]
Thrillseekah schreef:

Ik kom net wel een site tegen met 3 amateurfilmpjes erop.. Misschien heb je er wat aan, en zo niet.. Sja dan niet Laughing

HIERO!!!!!

Heee, hartstikke bedankt! Smile
Als iemand nog meer filmpjes heeft van Citroëns… ik hou me aanbevolen. Mijn website is momenteel 2 Gb groot en ik wil graag de 10 Gb halen Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook