Ooit Picasso meeting geweest??
austria
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 458
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 09 januari 2010 10:17 PM

Hoi allemaal,

Er zijn hier aardig wat Piccaso rijders op het forum.
Is er ooit een Picasso meeting geweest??

Of gaat dat altijd gelijk op met een andere Citroen meeting??

Was gewoon even benieuwd, zou wel een leuk gezicht zijn, en je kan nog eens wat bevindingen uitwisselen.

Groet,
Bob

Profiel  
 
Grijzemuis
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 542
Geregistreerd: 26-08-2008

Gepost: 10 januari 2010 12:27 AM
  [ # 1 ]

Als ik hier in de buurt kijk is het al 1 picasso meeting. Ik tel er zeker 6 op 50 vierkante meter.

"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003

Profiel  
 
Grijzemuis
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 542
Geregistreerd: 26-08-2008

Gepost: 10 januari 2010 12:38 AM
  [ # 2 ]
austria schreef:

en je kan nog eens wat bevindingen uitwisselen.

Groet,
Bob

Ja dat hoop ik ook altijd op een meeting… maar iedereen loopt heen en weer dus weinig kans om de eigenaar te vinden waar je nu net van wilt weten waar hij zijn velgen vandaan heeft..zoiets.

Dus een leuk gezicht is een meeting wel. Maar vaak moet je mazzel hebben dat de eigenaar erbij is.

Ach, ligt er net aan hoe het georganiseerd is, maar zo is mijn ervaring met meetings. (zowel auto als motor meetings). In een eigen club ken je elkaar wel weer dan gaat contact beter omdat je weet welke van wie is.

Van een club met 500 leden komen er hooguit 100.
Van een club met 100 leden komen er hooguit 20.
Van een club met 20 leden komen er hooguit.. 3 ?

Dat is vaak een probleem. Kom maar met een initiatief, regel een macdonalds op zondag of een ander leeg parkeerterrein, maar je moet wel afwachten of er iemand komt. Of vantevoren een presentielijst maken dat je weet dat het de moeite waard is.

Informatie over de picasso uitwisselen? Dat zal toch niet veel zijn ( niet meer als binnen dit forum..meeste rijden geen ander opgefokt blok met sportuitlaat of bucket seats en brede velgen of bodykits). Het gaat denk ik meer om het sociale wat er leuk aan gaat zijn.
Bij de picasso dan.
Want op een ander citroen evenement waar allerlei citroens komen waar ik geweest was daar waren vanallerlei opgeknapte klassiekers enzo, dat is anders. Maar ook dan staat de eigenaar er meestal niet bij..

"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003

Profiel  
 
jschijvens
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 148
Geregistreerd: 12-07-2009

- Xsara Picasso 2.0 HDI
Gepost: 11 januari 2010 10:54 AM
  [ # 3 ]

Hier op mijn werk is het altijd een Citroën meeting. Je komt ze hier bijna allemaal tegen. Van een 2cv tot aan een C5 of natuurlijk, ook heel populair de Xsara Picasso.

Ik ben docent op een school, en de Citroën is hét merk bij uitstek voor de docent, zo lijkt het wel.
Vroeger zag je al de diverse 2cv’s en BX’en voorbij komen, nu zijn het Berlingo’s, Picasso’s en C5. En natuurlijk een 2cv van de beginnend docent.

Een meeting lijkt me leuk, maar pak het zoals Grijze muis al zegt, goed aan. Hier in Tilburg hebben we 3 MC D’s waar je terecht kunt, en ik kan wel regelen dat we in het weekend een zeer groot parkeerterrein/meeting plek tot onze beschikking hebben. De Mac is in de buurt!

Helaas ligt Tilburg niet centraal.

“Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer.”

Kijk ook eens op: http://xsara-picasso.mijnalbums.nl/

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook