That’s the spirit!
Laat die moderne eenheidsworsten maar eens zien hoe het moet….
robbertkars schreef:even een update over de winter 2010 en mijn steeds grotere trots, wat vinden jullie van deze plaatjes?
Pracht platen ......

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Misschien dat je om ongelukken te voorkomen wat rustiger optrok en wat rustiger afremde. Zal dus meer met de rechtervoet dan met de gladdigheid te maken hebben.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

Totaal aantal Berichten: 839
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Het blijft maar winter, en het bakkie blijft het maar doen.
Vorige week op de ijzel gedanst, en wat is dan dat remknopje gevoelig!! Mijn billen ontspanden zich pas thuis bij de kachel. Van het weekend al die pekelzooi er eindelijk af en nu dit weer.
blijven rijden maar wel heel voorzichtig

Totaal aantal Berichten: 1533
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
en heb je winterbanden?
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!
Ik ben het met je eens, de DS houdt zich prima in de sneeuw en gladheid. De ruitensproeiers houden de voorruit goed schoon
en de ruitenwissers vegen het vuil bij 120 km/h van de bolle voorruit mooi op de zijruiten:
Het resultaat van een retourtje Mijdrecht - Zwolle gisteren.
Daardoor wordt het vooral in de schemer en in het donker lastig nog iets in de zijspiegels te zien.
Heb maar een fles ruitenreiniger in de kofferbak gelegd om de zijruiten met flinke regelmaat even schoon te vegen.
robbertkars schreef:Het blijft maar winter, en het bakkie blijft het maar doen.
Vorige week op de ijzel gedanst, en wat is dan dat remknopje gevoelig!! Mijn billen ontspanden zich pas thuis bij de kachel. Van het weekend al die pekelzooi er eindelijk af en nu dit weer.
![]()
blijven rijden maar wel heel voorzichtig
Ik vind het zo’n prachtige auto, een rijdend museumstuk dat eigenlijk gekoesterd moet worden en ik hoop dat je hem heel weet te houden. Ik zou er heel wat voor over hebben om zo’n auto te bezitten, echt goede exemplaren zijn zeldzaam en duur. Droomwagen, ik heb er in de jaren 70 elf gehad en hoop er binnen niet al te lange tijd een te vinden die ik kan betalen.
Wees zuinig op je prachtige machine, ik benijd je wel een beetje.