Heeft het MyWay navigatie systeem ook een AUX aansluiting in de C4GP Business?
barrokok
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 08-12-2004

Gepost: 16 januari 2010 11:17 AM

Hallo,

Nadat ik mijn C5 drie jaar geleden heb ingeruild voor een VW Touran (ik mocht alleen VW of Audi Leasen) mag ik bij mijn huidige werkgever weer zelf mijn favoriete merk kiezen. Ik heb in december de Citroën Grand C4 Picasso 2.0 HDiF 138 Ligne Business EB6V besteld met MyWay navigatie systeem.

Aanvankelijk had ik deze besteld met USB box, maar later bleek deze alleen leverbaar te zijn bij de Exclusive versie. Weet iemand of er in de Business uitvoering ook een mogelijkheid bestaat om een USB stick met MP3-tjes aan te sluiten? Ik heb op het forum wel iets gelezen over de aux aansluiting die in het handschoenenkastje zou zitten, maar ik kon daarbij niet achterhalen om welke uitvoering dit ging.

Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Profiel  
 
frankieboy-hvs
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 30-11-2009

- C1 Ambiance
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
Gepost: 22 januari 2010 12:57 PM
  [ # 1 ]

Ja, de LB heeft een AUX (2 x tulp) input in het handschoenenkastje zitten (heb zelf net C4GP LB 1.6 THP),

Frank

Profiel  
 
barrokok
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 08-12-2004

Gepost: 23 januari 2010 10:21 AM
  [ # 2 ]

Hallo Frank,

Dank voor je reactie en gefeliciteerd met je nieuwe auto. Dat is goed om te weten. Ik krijg zelf mijn C4GP in maart. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten. Ik heb nu een USB aansluiting in mijn auto waar ik een USB stick met al mijn muziek op heb aangesloten. Nu ken ik zelf geen USB naar tulp verloop en ik betwijfel ook of dat er is, maar volgens mij moet ik wel een MP3 speler oid op de aux kunnen aansluiten zodat ik als nog over al mijn muziek kan beschikken zonder dat ik hiervoor CD’s hoef te branden.

Mocht je hier al ervaring mee hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Mvg
Barro

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 23 januari 2010 11:28 AM
  [ # 3 ]

Van tulp naar usb zal je toch moeten doen via een soort van usb-box ben ik bang. Ik heb me er nog niet in verdiept, maar kan me voorstellen dat daar tegenwoordig toch wel het e.e.a. in te krijgen zou moeten zijn. Als alternatief kan je natuurlijk ook van tulp naar mini-jack. Daar kan je ook je mp3 op aansluiten, hoewel je dan natuurlijk wel een statische en verre van optimale verbinding hebt. Maar het is wel lekker simpel. Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook