Ik ben op het ogenblik begonnen aan de restauratie van een citroen ds usine… en zoek een beetje hulp…
heeft er iemand per toeval de de juiste afmetingen, werkschema’s om de voordeuren van de ds usine te verlengen? als er iemand nog een verlengde deur heeft liggen die ik als mal mag gebruiken, hartelijk welkom natuurlijk
best car ever






















Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik snap iets niet: Ben je
1. een usine aan het restaureren en wil je een gewone deur verlengen om hem de originele deur te laten vervangen?
2. een gewone DS aan het ombouwen tot een usine?
3. een usine aan het verbouwen en wil je de originele usine deur verlengen (waarom eigenlijk)?
3 lijkt me het minst logisch, maar zo staat het wel in je openingspost.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
oei precies niet echt duidelijk, heb het chassis van een usine en wil normale ds deuren velengen tot die van een usine Zodat ze erin passen. Als ik het vergelijk op het chassis van de usine zouden die ongeveer 15 centimeter langer zijn…
best car ever






















Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Nu is de vraag in ieder geval duidelijk. Nu nog iemand die je kan helpen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Usine is toch een cabrio ? heb je garage Blikwerk in Drachten al gecontacteerd ?
Schijt aan originaliteit.












































Totaal aantal Berichten: 25739
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Chyparse levert die deuren. Wie weet laten ze je wel even toe om op te meten.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
tworoads 11 waar woon je ongeveer
in de buurt van etten-leur zit Andre Pol ook wel bekend als citroen andre
is ook een cabrio/coupe man/garage/leverancier
hartelijk dank voor de snelle reaktie, heb ondertussen een prijs gekregen van de bl-garage voor twee gebruikte deuren voor de prijs van 1250 euro wat ik iets teveel vind daarvoor zal ik me wel even enkele weekends bezighouden om ze zelf te lassen denk ik…
best car ever









Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Bij zowel Blikwerk als bij de DS keijser in Amsterdam lopen nu twee van die klussen.
Vergis je niet in het laswerk, moet echt goed gebeuren omdat ze snel torderen en daarmee nooit meer mooi passen. Het moeilijkste werk is je kont, benieuwd hoe dat ervoor staat.
Foto’s ??
succes
tworoads11 schreef:hartelijk dank voor de snelle reaktie, heb ondertussen een prijs gekregen van de bl-garage voor twee gebruikte deuren voor de prijs van 1250 euro wat ik iets teveel vind daarvoor zal ik me wel even enkele weekends bezighouden om ze zelf te lassen denk ik…
Neem even contact op met Jan Konijnendijk in Bergschenhoek , die heeft er al meerdere gerestaureerd en weet van de hoed en de rand , en is overigens heel wat betaalbaarder dan bijvoorbeeld Blikwerk of André Pol
Die deuren van Chyparse komen waarschijnlijk bij Ivanoff vandaan , en tappen bij de bron levert nog altijd het zuiverste glas water op
De site van konijnendijk kun je overigens hier vinden
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
hartelijk dank voor de vele reakties maar mij budget is iets te beperkt voor het nieuw kopen van alle onderdelen bij de restauratie van mijn usine, dus het zal iets meer tijd vragen… maar ik veronderstel dat er binnen 5 jaar een schitterende zomer aankomt
best car ever