17 van de 86
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
Het DS-gebeuren van PL & Jan.D.
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11629
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 10 mei 2017 09:43 AM
  [ # 241 ]

Dat valt op zich nog mee. Maar het is wel één groot struikelfeest.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Jan.D
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 67
Geregistreerd: 01-04-2016

Gepost: 10 mei 2017 08:50 PM
  [ # 242 ]

Vanmiddag FF proefrit gedaan.
Loopt nu als een nieuwe!!!
er zullen nog wel wat kleine dingetjes te voorschijn komen in de loop van de tijd.
Ik rij nu al meer dan 14 jaar met een BMW 1602 van een jaar jonger en daar gebeurd dat ook nog.
Gaat goed komen volgens mij..

Jan D.

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11629
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 10 mei 2017 10:02 PM
  [ # 243 ]

Ik ben tot zover best tevreden Cool Het torretje begint nu echt weer een beetje te lopen zoals-ie moet.

De schuur is nu ook weer bijna als een nieuwe… Zometeen even met een doekje en wat wasbenzine het gereedschap schoonmaken en ‘t dan terug in de kar leggen en dan kunnen we wat dat betreft van voor af aan opnieuw beginnen Mr. Green

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4869