Motorsteun C3, rechts
dannysmieja
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 12 maart 2010 12:27 PM

Beste,

Kan het voorkomen dat mijn motorsteun versleten is? Zover ik weet heeft de C3 twee steunen. Bij de rechtersteun zit er een soort plastic hoes om de steun maar deze zit scheef. Ik weet niet of dit altijd al zo geweest is maar lijkt me niet te kloppen. 

Kan dit duiden op een versleuten of defecte motorsteun? Waar kan ik nog meer controleren om er zeker van te zijn dat deze stuk is?

Hoop dat er iemand ervaring heeft hiermee, wellicht heeft iemand een afbeelding van zijn motorsteun zodat ik deze kan vergelijken.

Bedankt alvast.

Groet,
Danny

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7531
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 12 maart 2010 12:51 PM
  [ # 1 ]

Ik heb nog niet bij de onze onder de kap gekeken. Maar een kapotte of versleten motorsteun merk je door dreunende geluiden bij optrekken of afremmen. En door kantelende bewegingen van de motor bij lastwisseling.

Profiel  
 
dannysmieja
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 12 maart 2010 12:53 PM
  [ # 2 ]

We hebben wel sinds kort dat de auto licht trilt met optrekken in de 1ste gang, voelt net alsof de koppeling niet goed oppakt, hij doet dit echter alleen als de auto een tijd gereden heeft.

Bedankt voor uw reactie alvast.

Profiel  
 
dannysmieja
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 08 april 2010 12:06 PM
  [ # 3 ]

probleem gevonden, tijdens koude temperaturen gaat het rubber in de motorsteun scheef zitten. Cirtoen Zaandam laten controleren en deze gaven aan dat dit niet kwaad kon. Na 300km rijden zat het rubber weer goed. Vreemd maar het werk weer Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook