Autoradio monteren in nieuwe C3 Classic
Sonnyrico
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 14-03-2010

Gepost: 14 maart 2010 12:53 PM

Hallo iedereen,

ik heb voor mijn 50ste verjaardag de sleutels van een nieuwe C3 classic gekregen Very Happy . Lieve familie, waarvoor dank!
Dit is mijn eerste Citroën. Nu ben ik nogal een leek op gebied van technische ingreepjes dienaangaande.
‘t Is het volgende: waar normaal een radio moet zitten, steken er dus twee “plastieken bakjes” in.
Ik heb een Pioneer DEH-600BT en daarbij een speciale adapter voor de juiste bevestigingen. Nu weet ik wel niet goed HOE en WELKE van de twee “plastieken” bakjes ik eruit moet halen om de radio er in de plaats te monteren. Ik vermoed toch dat ze eruit moeten want ik zie geen bedrading, dus denk ik dat deze achter de “bakjes” zitten.
Ik heb al gegoogled maar vind niets dienaangaande.
Alvast bedankt voor een antwoord, en indien ik hier wat te weinig info gegeven heb, vraag maar.

Vriendelijke groeten,

Sonny

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 14 maart 2010 02:30 PM
  [ # 1 ]

hallo,

je kan beide verwijderen maar de radio zit normaliter aan de boven zijde..
je hebt wel een frontje nodig (verkrijgbaar bij de dealer) en wat je zeker nodig hebt is een verloopstekker voor citroen..
anders krijg je allerlei rare problemen met de electronica..
het is zeker geen plug en play..

Profiel  
 
Sonnyrico
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 14-03-2010

Gepost: 14 maart 2010 04:42 PM
  [ # 2 ]

Hallo Ronama,

bedankt voor uw reactie. Dankzij u weet ik nu al dat het het bovenste vak van de twee betreft. Een adapter heb ik al gekocht, ik upload spoedig een foto. Hoe haalde u dat “plastic bakje” er eigenlijk uit? Gaat dit eenvoudig zonder breekwerk?

Hartelijk dank en vriendelijke groeten,

Sonny

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 14 maart 2010 06:00 PM
  [ # 3 ]

ja hoor, even voorzichtig met een schroevendraaier de zijwanden naar binnendrukken..

Profiel  
 
Sonnyrico
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 14-03-2010

Gepost: 15 maart 2010 03:31 PM
  [ # 4 ]

Hallo Ronama,

eens men het weet, lijkt het allemaal eenvoudig hé Wink.
Hartelijk dan voor uw hulp, ik apprecieer dit ten zeerste Smile

Vriendeljke groeten,

Sonny

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 16 maart 2010 02:18 AM
  [ # 5 ]

geen dank Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook