Ook maar ff voorstellen dan maar
Albani
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 20-03-2010

- Xantia 2.0i SX
Gepost: 07 april 2010 04:08 AM

Hallo Iedereen. Ook ik moet me hier maar ff voorstellen, zodat jullie weten met wie jullie van doen hebben. Mijn naam is Albert(47 jaar) en woon samen met Anita. We wonen in Almelo en hebben geen kinderen. Mijn Citroen gevoel is al wat jaartjes oud, want mijn eerste Citroen was een rode eend(2CV6 Club) uit 1982 die ik in 1986 totaal gestript heb. Er zijn 3 flessen met ML in de holle ruimtes gespoten en 6 flessen met tectyl eronder. En ik geloof dat het geholpen heeft want als ik nu op de site van RDW kijk, blijkt mijn Eend nog steeds te rijden. Als iemand weet wie er in een Eend met kenteken HR-88-TT zou ik graag een berichtje ontvangen. Na een paar jaar iets anders gereden te hebben kwam ik weer in een Citroen terecht. Dit keer een witte BX 16 TRS uit 1985, kenteken LV-46-LY, dit was nog 1tje uit de eerste serie met die kleine oranje clignoteurs voor.Deze BX vloog me in 1991 in de brand. Ondanks de brandweer brandde de voorkant helemaal uit. Na weer wat andere merken gereden te hebben kon ik weer een witte BX kopen en heb dat ook maar gedaan.Een BX 16 TRI uit 1989 dit keer met kenteken TP-03-BL. Deze auto doorverkocht aan vrienden die hem helemaal af hebben gereden en naar de sloop hebben laten vertrekken. Ondertussen mijn broer aangestoken met het Citro-virus en die rijdt nog steeds in een witte BX. Hij is al wat langer op dit forum onder de naam Balibennie. Nu heb ik mezelf weer een Citroen gekocht. Een groene Xantia 2.0 SX uit 1994 met kenteken JN-GF-44. Dit was de Citro geschiedenis van mij. Ik hoop wat leuke vrienden op te doen en wat info te krijgen als er wat probleempjes zijn misschien. Laat eens wat van je horen, zou ik zo zeggen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook