Sinds vandaag ook hier!!
Cachtje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 15-04-2010

Gepost: 15 april 2010 09:14 AM

Hallo mede fanaten!.

Ik ben “Cachtje” of gewoon Dennis mag ook, en word (ben) sinds vandaag de bezitter geworden van een C8 2.2 16V benzine. Smile ( Cachtje!!) Wink 
Ik heb mijn Fiat Punto en Renault Grand Tour beiden ingeruild,,vandaar. Allemaal Franse auto’s zoals je ziet love1

Verder 40 jaar, woonachtig in gemeente Coevorden, en verfent autosleutelaar cq monteur.
Reden van mijn aanmelding hier is dat ik hoop kennis te maken met een hoop andere mensen en een bijdrage kan leveren aan veel gestelde vragen, tips en trucs, maar ook vragen van mijzelf beantwoord kan krijgen.

Dus hopelijk tot snel.

Drive safe!!

Cachtje

Drive safe salut

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 15 april 2010 09:25 AM
  [ # 1 ]

Hoi Dennis!

Welkom op het forum.

En niet met de minste auto gimme

 

Profiel  
 
Cachtje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 15-04-2010

Gepost: 15 april 2010 09:50 AM
  [ # 2 ]

Thx!

Ik kwam gister samen met mijn lief bij de garage om beide auto’s in te ruilen en de C8 mee te nemen. Joepie!!
De verkoper: Kep goed en ik heb slecht nieuws???!!! Ondertussen zag ik dus al niet onze 2de hands boliede staan? Mad
Ik had al een beetje een raar getik of gebonk gehoord tijdens het draaien van de motor afgelopen week toen we hem voor het eerst bekeken, maar later weer leek weg te gaan.

De garagehouder bleek het achteraf niet helemaal te vertrouwen, heeft hem doorgestuurd naar Citrodealer,,,,bleek waterpomp stuk te zijn?! Hij word nu dus kostenloos (voor mij althans) v.v. nieuwe distributieset en waterpomp. Wat een service voor een niet Citroën dealer. Chapoo!! Smile Daar word ik vrolijk van. Was overigens wel gebeurt allemaal rond de 120.000km.?!

Maargoed,, Puntootje maar weer even meegenomen,,,mijn liefje heeft hem nu mee naar het werk en komt als het goed is op de middag thuis met…......de C8.

Drive safe

Cachtje

Drive safe salut

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook