2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Autoradio houdt geheugen niet vast
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 07 mei 2010 08:51 PM
  [ # 16 ]
fjr1300 schreef:

Die heb ik niet overgeslagen, en er ook bij gepakt. De ISO stekker van de autoradio kan in de stekkerdoos van de auto, zonder hierbij in de bedrading te hoefen knippen. Voor de stekker van de Sony radio zitten twee draden welke onderling verwisseld kunnen worden. Ik meen rood op geel en andersom. Maar de beschrijving van Sony is heel duidelijk. Het is één van de weinige merken die dit goed hebben opgelost en beschreven.Iedere auto is weer anders tenslotte.

Ik ben het ermee eens. Sony heeft inderdaad bewust die mogelijkheid in haar draadboompje geknutseld. Ik heb meerdere auto’s op die manier van Sony radio’s voorzien, waaronder 3 C3’s, wat Picasso’s en een aantal Opels. Nooit problemen mee gehad. Sterker nog: die bewuste verloopstekker waaraan hier gerefereerd wordt doet precies hetzelfde. Constante en geschakelde plus omdraaien.

Uiteraard kan ik het fout hebben. Dan zou een en ander met foto’s uitgelegd wel handig zijn Cool

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 07 mei 2010 10:09 PM
  [ # 17 ]

Die stekker waar ik het over heb haalt de spanning uit je zekeringkast! dus niet op dezelfde groep als de BSI

 

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 07 mei 2010 10:31 PM
  [ # 18 ]
Profiel  
 
MauritsC
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 30-05-2010

- Berlingo Multispace
Gepost: 17 juni 2010 09:14 PM
  [ # 19 ]

Ik heb in mijn berlingo multispace hetzelfde probleem.
Ik hoorde van mijn broer ook al dat het gele en het rode draadje omdraaien al zou volstaan.
En van mijn schoonvader dat het idd ligt aan de constante voeding.

Welke is het?

Verder heb ik achterin mijn radio 2 stekkers zitten en van degene die ik moet hebben wil ik dus de draden omwissellen… maar ik krijg die *&$^#@%@draadjes/stekkertjes niet uit het kastje… Hier is vast ook een trucje voor maar dit is uberhaupt voor het eerst dat ik aan een auto knutsel en heb nog steeds 2 linkerhanden.

Greenthings
Maurits

Steve Sic van Omnia schreef: Zoals konijntjes konijntjesdingen doen, doet Omnia, Omniadingen (en soms ook konijntjes dingen, maar dat is weer een ander verhaal).

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook